حرفهای اوباما در انتخابات ۲۰۱۲ خریدار نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر روزنامه یو-تی سن دیه گو در سرمقاله روز گذشته خود به قلم هیئت تحریریه خود می نویسد همان گونه که یک ماه پیش هم پیش بینی خود را اعلام کرده است، “باراک اوباما، رئیس جمهوری یک دوره ای خواهد بود” و در انتخابات ۲۰۱۲ شکست خواهد خورد.

به نوشته یو-تی، اوباما و دموکراتها در مجمع ملی دموکراتها که در شارلوت ایالت کارلاینای شمالی آغاز خواهد شد، به دنبال اراده “داستانی تخیلی” از کارنامه چهار ساله اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا خواهند بود که در میان رای دهندگان خریداری نخواهد داشت.

یو-تی می نویسد همان طور که بیل کلینتون در انتخابات سال ۱۹۹۲ با متحد کردن کارگران علیه سیاستهای اقتصادی بوش پدر موفق به شکست وی شد اکنون جمهوریخواهان به انجام همین کار می توانند اوباما را از کاخ سفید بیرون کنند.

در دوره اوباما و در سال ۲۰۰۹، اقتصاد آمریکا متحمل بزرگترین کسادی خود را از زمان سقوط اقتصادی دهه ۱۹۳۰ شد. بازار مسکن آمریکا سقوط کرد. بورس وال استریت و صنعت اتومبیل سازی آمریکا در کنار دیگر نهادهای اصلی اقتصاد آمریکا سقوط کردند. نرخ بیکاری آمریکا سیر صعودی به خود گرفت.

یو-تی با انتقاد از طرح های اقتصادی رئیس جمهوری کنونی آمریکا با اشاره به بسته محرک اقتصادی ۸۰۰ میلیارد دلاری اوباما، آن را محرک دولت اوباما برای بزرگ کردن دولت دانسته که نتوانست کار چندانی برای ایجاد اشتغال و نجات اقتصاد وضعیت نامطلوب اقتصاد آمریکا انجام دهد.

همچنین یو-تی با انتقاد از طرح درمانی اوباما، طرح وی را هزینه ای که نتیجه ای در بر نخواهد داشت نامیده است.

این روزنامه با اشاره به کسری بودجه و بدهی دولت فدرال که از زمان حضور اوباما در کاخ سفید ۲ برابر شده است و در آستانه سه برابر شده است، می نویسد با ادامه چنین وضعی چاله سیاه اقتصادی در انتظار آمریکا خواهد بود.

یو-تی با اشاره به مجمع ملی دموکراتها می نویسد، سخنرانان در این مجمع از جیمی کارتر گرفته تا بیل کلینتون و دیگر سخنرانان تلاش خواهند کرد هر کار کوچک اوباما را موفقیتی بزرگ جلوه دهند و چهره ای جدید از اوباما را در مجمع ملی دموکرات ها ارائه کنند.

همچنین یو-تی می افزاید سخنرانان دموکراتها در مجمع ملی تلاش خواهند کرد رامنی و رایان را تندروهایی جلوه دهند که با سیاستهای خود به دنبال خدمت به ثروتمندان و نابودی طبقه متوسط هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.