حرف‌های مهرانه مهین‌ترابی درباره تنهایی، شایعه ازدواج و همبازی شدن با رامبد جوان

مهرانه مهین‌ترابی معتقد است سریال‌های «خانه سبز» و «همسران» روی مردم تاثیرگذار بودند و نوع نگاه آن‌ها به زندگی را تغییر دادند.
برنامه تلویزیونی «گپ» که به کارگردانی رامبد جوان پنجشنبه شب‌ها از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. این هفته میزبان مهرانه مهین‌ترابی بازیگر سینما، تلویزیون و تئا‌تر بود.

در ابتدای این برنامه مهین‌ترابی با اشاره به اینکه آخرین بار پنج سال پیش در صحنه تئا‌تر حاضر بوده، گفت: «مدت‌ها است فرصت حضور بر صحنه تئاتر را ندارم. البته با پیشنهاد‌های خوبی هم برای بازی روبرو نمی‌شوم، اما دلم می‌خواهد با یک کار کمدی به صحنه تئا‌تر بر گردم.»
مهین‌ترابی ادامه داد: «از بازی در ژانر کمدی لذت می‌برم. اصولا ازکارهایی که باعث خنده مردم شود استقبال می‌کنم. احساس می‌کنم در ساخت آثار کمدی کمی عقب هستیم و جدا از سینما که خیلی کارهای شاخص طنز در آن نمی‌بینیم، بیشتر سریال‌های تلویزیون هم تلخ و غمگین است.»

او در ادامه درباره علت ازدواج نکردن‌ در این سال‌ها گفت: «تنها زندگی کردن مزیت ‌‌و معایبی دارد. شرایطی پیش آمد که در تمام این سال‌ها تنها زندگی کنم، اما در کل تنهایی خیلی خوب نیست. به همه توصیه می‌کنم ازدواج کنند. این تجربه‌ای است که آدم‌ها باید آن را در زندگی داشته باشند.»
بازیگر سریال «خانه سبز» در ادامه گفت: «چند سال پیش بیشتر از کارم لذت می‌بردم، اما در حال حاضر نسبت به کارم وسواس بیشتری پیدا کردم. اینکه با چه کارگردانی کار می‌کنم بیشتر برایم اهمیت پیدا کرده است.»

مهین‌ترابی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا تا به حال در فیلمی مجبور به کاری شده که دوست نداشته آن را انجام دهد، گفت: «در فیلم «رد پایی بر شن» مجبور به کاری شدم که به هیچ وجه دوست نداشتم آن را انجام دهم. مجبور شدم به صورت بازیگر روبرو آب دهان پرت کنم. بعد از انجام این کار به شدت عصبی و ناراحت بودم و این تنها کاری بود که در تمام این سال‌ها مجبور شدم انجام بدهم.»
بازیگر سریال «همسران» در ادامه افزود: «تازه‌ترین شایعه‌ای که درباره خودم شنیدم، خبر ازدواجم با یک خواننده بود. برای خودم هم عجیب بود که این شایعه چطور به وجود آمده است.»

مهین‌ترابی در ادامه به ذکر خاطره‌ای از سریال «خانه سبز» و همبازی شدن با رامبد جوان پرداخت و گفت: «وقتی قرار شد رامبد نقش پسر من را در این سریال بازی کند، اعتراض کردم چرا پسر من باید این‌قدر بزرگ باشد، چون رامبد آن زمان ۲۵ سال داشت. به من گفتند رامبد قرار است نقش یک پسر ۱۸ ساله را بازی کند. با این شرایط کار کردن برایم راحت‌تر شد و انصافا پسر خوبی هم بود.»
رامبد جوان در ادامه صحبت‌های مهین‌ترابی گفت: «من توسط فرهاد جم به آقای بیرنگ و رسام برای بازی در سریال «همسران» دعوت شدم. در این سریال نقش کوچکی را ایفا کردم. بعد از سریال «روی دیگر» که با این دو کارگردان همکاری داشتم به سریال «خانه سبز» دعوت شدم و در‌‌ همان دورخوانی اولیه وقتی کنار بزرگانی مثل زنده‌یاد خسرو شکیبایی، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، مهرانه مهین ترابی، آتنه فقیه نصیری و… قرار گرفتم کمی ترسیدم که مقابل این بزرگان چه کار خواهم کرد.»
مهین‌ترابی ادامه داد: «من از ته قلبم مردم را دوست دارم و از آن‌ها انرژی می‌گیرم. بعد از «همسران» از تاثیر این سریال روی مردم شگفت‌زده شدم، چرا بسیاری به واسطه پخش این سریال با هم آشتی کردند یا طرز نگاه‌شان به زندگی تغییر کرد یا حتی سریال «خانه سبز» که مردم سال‌ها پس از پخش هنوز دیالوگ‌ها آن را حفظ بودند.»

بازیگر سریال «در مسیر زاینده‌رود» ادامه داد: «قبل از اینکه بازیگر شوم ۱۰ سال ارزیاب گمرک بودم و بعد در کلاس‌های بازیگری فرامرز صدیقی در کرج شرکت کردم و آقای صدیقی من را تشویق کردند حتما بازیگری را ادامه دهم.»
 


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.