حرف‌های او مسخره است

۹ م دیماه ،

واکنش تارانتینو به انتقادات اسپایک لی دربارهٔ فیلم ˝جانگوی فراری˝//

پس از انتشار یافتن اظهارات و انتقادات ˝اسپایک لی˝، فیلمساز و سینماگر شناخته شده و سرشناس سیاهپوست آمریکایی نسبت به فیلم سینمایی ˝جانگوی فراری˝ در رسانه‌ها، ˝کوئنتین تارانتینو˝، کارگردان این فیلم واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “تارانتینو” با مشخره توصیف کردن اظهارات اسپایک لی گفته: استفاده از لغات توهین‌آمیز در این فیلم قابل پیشگیری نبوده و هیچوقت هم قرار نبوده که استفاده از این کلمات در فیلم توهین به کسی باشد.

بنابر این گزارش، کارگردان فیلم “جانگوی فراری” افزوده: وقتی شما می‌خواهید در قرن ۲۱ و برای مخاطب این قرن فیلمی ردباره برده‌داری بسازید باید چیزهایی را بشنوید و ببینید که شاید زشت باشد.

“تارانتینو” همچنین گفته: برای نشان دادن واقعیت و برای اینکه همه اتفاقات قابل فهم باشد باید همه چیز را بیان کرد در غیراینصورت احساس می‌کنم که فیلم دروغ می‌گوید.

گفتنی است، “اسپایک لی” که این روزها مشغول ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم “پسر پیر” با بازی “ساموئل ال.جکسون” است، چند روز پیش فیلم “جانگوی فراری” ساخته “کوئنتین تارانتینو” را بخاطر بکار بردن الفاظ رکیک به سیاه‌پوستان، یک فیلم توهین‌آمیز توصیف کرده بود و گفته بود که به هیچ وجه حاضر نیست که بابت تماشای این فیلم وقت بگذارد.
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.