حرف‌های بسیاری در دلم مانده است/ هیچ‌وقت سبک کاری‌ام تغییر نمی‌کند

۱۷اردیبهشت،

فرمان فتحعلیان در نشست خبری:

خواننده جوان عرصه موسیقی پاپ گفت: نزدیک به پنج سال است که آلبومی منتشر نکرده‌ام و شرایط سختی را گذراندم اما الان آمده‌ام تا حرف‌های نگفته خود را به گوش مخاطبان برسانم زیرا حرف‌های بسیاری در دلم مانده است.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، نشست خبری کنسرت فرمان فتحعلیان صبح امروز در خانه هنرمندان برگزار شد. سید علی میر محمدی (مدیر برگزاری جشنواره سه گانه خلیج فارس) در ابتدای این نشست گفت: جشنواره خلیج فارس یک جشنواره مستقل است که بدون حمایت دولتی فعالیت خود را آغاز کرده است، همچنین مهم ترین هدف ما این است که بتوانین قدمی بزرگ در راستای فرهنگ و هنر برداریم و بتوانیم به هنر خدمت کنیم.

مدیر برگزاری جشنواره سه گانه خلیج فارس در ادامه بیان کرد: سبب نامگذاری این جشنواره این است که می خواهیم دین خود را به جزایر سه گانه و خلیج فارس ادا کرده باشیم، همچنین این جشنواره امسال به موسیقی اختصاص داده شده است که ۲۱ اردیبهشت گروه وزیر در تالار وحدت، ۲۶ اردیبهشت فرمان فتحعلیان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و ۲۸ اردیبهشت گروه ایران بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان به صحنه می روند.

میر محمدی در ادامه افزود: جشنواره های مستقل به سبب عدم حمایت مادی مهجور می ماند اما ما تلاش کردیم شرایطی را ایجاد کنیم که متکی به اسپانسر نباشیم ، همچنین امیدواریم این جشنواره سال آینده خلاقانه تر برگزار شود.

در ادامه فرمان فتحعلیان دربارهٔ این کنسرت گفت: من از این اتفاق بسیار خوشحالم زیرا این موضوع بهانه ای شد تا دوباره موسیقی جریان پیدا کند و مطمئن هستم این کنسرت تجربه خوبی خواهد بود.

این خواننده در ادامه تاکید کرد: این کنسرت بهترین بهانه برای این است که منظورها گفته شود و کسانیکه دوست دارند اسم خلیج فارس ماندگار شود در این کنسرت حضور پیدا می کنند. همچنین در این کنسرت به معرفی قطعات و آلبوم تازه می پردازیم زیرا نزدیک به پنج سال است که آلبومی منتشر نکرده ام و شرایط سختی را گذراندم اما الان آمده ام تا حرف های نگفته خود را به گوش مخاطبان برسانم زیرا حرف های بسیاری در دلم مانده است.

فتحعلیان در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در این کنسرت قطعاتی از آلبوم های قبلی من اجرا می گردد که شامل ناجی، مست و خراب، ساقی، شهر لیلی و…. است.

فرمان فتحعلیان در ادامه دربارهٔ اثر تازه خود گفت: آلبوم تازه من بعد از پنج سال روانه بازار موسیقی می گردد البته تاکنون اقدامی برای اخذ مجوز نکردم و تصمیم دارم بعد از این جشنواره کارهای نهایی را آغاز کنم و امیدوارم اشعار این آلبوم با اصلاحیه کمتر مجوز بگیرد.

این خواننده در ادامه افزود: متاسفانه من چندین سال پیش شعری در رابطه با حضرت علی (ع) به شورای شعر بردم اما باز هم اصلاحیه خورد و این موضوع سبب شده است که من ذهنیت بدی داشته باشم زیرا همیشه پایین برگه مجوز اشعار من با خودکار قرمز نوشته شده بود با اغماض تصویب شد!

فتحعلیان در ادامه تاکید کرد: اشعار آلبوم تازه من از مولانا، مقدس فانی، لیلی گلزار، آرش غنی زاده ، سیروس الوند و….. است.

این خواننده در ادامه دربارهٔ ممنوع الکاری خود گفت: متاسفانه در این چند سال به سبب ناراحتی بسیار هیچ فعالیتی انجام ندادم اما ظاهرا ممنوع الکاری من حل شده است و انشالله دیگر مشکلی پیش نیاید.

فرمان فتحعلیان افزود: در اثر تازه من سازبندی تغییر کرده است اما هیچ وقت سبک من تغییر نمی کند، همچنین آهنگسازی، تنظیم قطعات و خوانندگی این اثر به عهده خودم بوده است.

این خواننده در پایان گفت: متاسفانه در این چند سال ساکت تر شدم اما امیدوارم روزهای خوشی را ببینیم و کائنات بر احوال اهالی موسیقی و هنر به خوبی بچرخد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.