حرف‌های فائزه هاشمی فمنیسم غرب را به ارمغان می‌آورد

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دفتر یزد در واکنش به صحبت‌های فائزه هاشمی گفت: مباحثی هاشمی مطرح می‌کند فمنیسم غرب را به ارمغان می‌آورد، همان تفکر غلط و همان نگاه ابزاری به زن که قبل از انقلاب هم در جان طاغوت رخنه کرده بود.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،حیدری مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دفتر یزد در واکنش به صحبت‌های فائزه هاشمی گفت: فائزه هاشمی از وضعیت زنان قبل از انقلاب می‌گوید. همین زنان بودند که با حضور مستقیم و مؤثر خود طاغوت را سرنگون کردند و انقلاب اسلامی آمد.

وی افزود: این آمار و ارقام از نگاه به کدام کشور است؟ ایران بعد از انقلاب؟! تعداد نمایندگان زن مجلس هر چند در ابتدای انقلاب کم بود ولی در سال‌های بعد نرخ رشد درصد داوطلبان زن نمایندگی مجلس در دوره‌های اول تا هشتم معادل ۳۵۵بوده است که ۲٫۸درصد افزایش داشته است.

حیدری خطاب به هاشمی اظهار داشت: شما که خود نماینده مجلس پنجم بوده‌اید و می‌دانید که حالا ما سواد داریم یا قبل از انقلاب؟ آیا قبل از انقلاب ۶۰ درصد دانشگاه‌ها را دختران تشکیل می‌دادند؟ حالا زنان ما امنیت دارند و با توجه به عزت، کرامت و انسانیتشان به آن‌ها نگاه می‌شود یا در دوره محمدرضا شاه؟

وی اضافه کرد: اینکه شما از عضویت در حزب کارگزاران می‌گویید و فکر کردن به نمایندگی مجلس، از برکات انقلاب است یا از برکات حضور رضا شاه؟

حیدری عنوان کرد: بیان همین مباحث نشانه‌ای از آزادی مطلوبی است که در کشور ما به واسطه انقلاب اسلامی به وجود آمد.

وی افزود: مباحثی که مطرح می‌کنید فمنیسم غرب را برای ما به ارمغان می‌آورد، همان تفکر غلط و همان نگاه ابزاری به زن که قبل از انقلاب هم در جان طاغوت رخنه کرده بود.

حیدری افزود: خانم هاشمی نگویید انقلاب برای ما کاری نکرد بگویید ما برای انقلاب چه کردیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمدرضا:

    فقط تاسف میخورم براشون, البته خدا را شاکریم که نظام مقدس اسلامی ما پویا و خروشان است و هر خس و خاشاکی را به بیرون می اندازد!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.