حرف‌های همسرتان را بشنوید

۱۸ام بهمن ،
ممتاز نیوز : مردان و زنان در صحبت کردن و گوش دادن به یکدیگر، الگوهای ثابتی ندارند. عدم توانائی در برقراری ارتباط یکی از دلایلی است که بسیاری از روابط و ازدواج‌ها با شکست مواجه می‌شوند. بسیار وقت‌ها به یک سبب ساده: ما شریک زندگی مان را نمی‌شنویم. وقتی برای گوش دادن به او اختصاص نمی‌دهیم و یا از صحبت‌های او آن چیزی را می‌شنویم و برداشت می‌کنیم که خودمان دوست داریم. بسیار وقت‌ها زنها شکایت می‌کنند که شوهرانشان به آنها گوش نمی‌دهند یا کاملا آن را نادیده می‌گیرند، و بیشتر اوقات هم حق با آنهاست.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از اطلاعات ؛ آنها تلاش می‌کنند تا بیشتر و بیشتر صحبت کنند شاید همسرشان حرف‌های آنها را بشنود یا لااقل درست متوجه شود، اما با این کار همسرشان را مرتب از خود دور می‌کنند. اگر خواهان یک رابطه خوب میباشید باید یاد بگیرید که درست محاوره کنید. این فقط شامل چگونگی بیان احساسات و نگرانی‌هایتان نمی‌شود، بلکه شامل چگونگی گوش دادن به همسرتان نیز می‌گردد.

اگر همسرتان مدام نق می‌زند و بهانه می‌گیرد، شاید به این خاطر باشد که می‌خواهد چیزی بشما بگوید اما شما گوش نمی‌کنید و او اینقدر به این کار ادامه خواهد داد تا شما به حرف‌هایش گوش کنید. همیشه حق تقدم در گوش دادن را به آنهائی بدهید که برای شما عزیزترند و یا آنهائی که طبق روال زندگی با آنها سر وکار دارید مثل همسر، فرزندان، خانواده، همکاران و رئیستان. کم‌توجهی را برای وقتی بگذارید که تلویزیون تماشا می‌کنید یا رادیو گوش می‌دهید.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.