حرف حساب از غرضی: ما حتی قره‌قروت و دسته بیل را هم از چین وارد می‌کنیم !!!

۱۳خردادماه،

سیدمحمد غرضی گفت: باید دولتی تشکیل داد که دستش در جیب فقرا نباشد و رسیدن به این هدف، مهمترین آرمان من است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری شب قبل در مسجد رجایی‌شهر کرج گفت: صد سال است که کشور دچار تورم شده است و در این صد سال همه دولت‌ها دست در جیب مردم داشتند. هدف من برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری تشکیل یک دولت سالم است؛ دولتی که بتواند با تورم مبارزه کند و نه تنها تورم را به صفر برساند بلکه برخلاف عقربه‌های تورم پیش برود و ضد تورم باشد.

وی افزود: متاسفانه تاکنون رویکرد دولت‌ها به گونه‌ای بوده است که ما نه تنها در زمینه تامین مایحتاج اساسی جامعه به سایر کشورها از جمله چین وابسته شده‌ایم بلکه اقلامی مثل قره‌قروت، دسته بیل و خود بیل و همه اینها را نیز از چین وارد می‌کنیم.

غرضی خطاب به مردم خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت من کافیست بایستید تا تولید در داخل کشور سامان پیدا کند، چراکه من برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدونی در زمینه رشد و توسعه تولیدات داخلی دارم و از کارشناسان مختلفی در این زمینه نظرخواهی کرده‌ام و به یک نتیجه عملی و قابل اجرا رسیده‌ام.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به منابع نفتی کشور گفت: من با صراحت در این مسجد اعلام می‌کنم دولتی که بخواهد برای فروش نفت با آمریکا مذاکره کند طول عمرش در ایران یکی – دو سال بیشتر نخواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی دربارهٔ راهکارهای پیشنهادی‌اش برای مساله حجاب اظهار کرد: من مسئولیت معاش مردم را بر عهده دارم و تمام هدف خود را در مهار تورم خلاصه می‌کنم و مقابله با بدحجابی را جزو وظایف خود نمی‌دانم.

در ادامه، غرضی برای تثبیت قیمت ارز نیز راهکاری ارائه داد و گفت: برای تثبیت قیمت ارز باید جلوی واردات را گرفت و اجازه نداد هر روز از ارزش پول ملی کاسته شود و کمی باید تأمل کرد تا تولید در کشور سامان پیدا کند و پس از آنکه قیمت‌ها تثبیت شد، آنگاه مردم دلارها و طلاهایشان را عرضه می‌کنند و تولید بیشتر رونق می‌گیرد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان، به مقایسه قیمت یک خط تلفن با قیمت یک پیکان در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: قیمت پیکان پیش از انقلاب ۸۰ هزار تومان بود و قیمت یک خط تلفن در بازار تهران ۸۰۰ هزار تومان، اکنون قیمت یک خط تلفن ۵۰ هزار تومان است یعنی به اندازه قیمت یک کیلو گوشت و این ناعادلانه بودن رشد قیمت‌ها را نشان می‌دهد

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.