حرف های مورینیو بعد حذف مقابل بایرن

سرمربی پرتغالی رئال مادرید با وجود شکست در سانتیاگو برنابئو مقابل بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

رئال مادرید در چارچوب دور برگشت مرحله‌ی نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ بود و این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با برتری دو بر یک رئال مادرید به پایان رسید، اما با توجه به پیروزی مشابه بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا کار به وقت اضافی و ضربات حساس پنالتی کشید که در نهایت بایرن مونیخ با درخشش مانوئل نویر موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک حریف صاحب‌نام خود را شکست دهد و به دیدار نهایی راه پیدا کند.

ژوزه مورینیو _ سرمربی رئال مادرید _ در نشست خبری بعد از بازی با وجود این شکست تلخ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و بازی برگشت مقابل بارسلونا در نوکمپ را علت اصلی شکست تیم‌اش دانست.

وی که تیم‌اش با پیروزی مقابل بارسلو‌نا تا حدودی قهرمانی در این فصل رقابت‌های لالیگا را تضمین کرد، افزود: بازیکنانم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و هر آنچه را که در توان داشتند رو کردند، اما ما مقابل تیم بزرگی به میدان رفتیم. بیشتر بازیکنان این تیم روز شنبه استراحت کردند تا برای این دیدار آماده شوند. این در حالی بود که ما مجبور بودیم به خاطر حساسیت زیاد ال‌کلاسیکو از بازیکنان اصلی خود استفاده کنیم.

وی افزود: بازی زیبا و در عین حال بسیار سخت بود و در نهایت این بایرن مونیخ بود که با خوشحالی زمین بازی را ترک کرد. دو سال پیش من با قهرمان‌کردن اینتر مقابل بایرن‌ مونیخ خوشحال بودم و این بازیکنان بایرن مونیخ بودند که در ورزشگاه گریه می‌کردند. امشب ورق برگشت و نوبت خوشحالی آنها رسید، به هرحال این فوتبال است.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید درباره‌ی مقایسه کریستیانو رونالدو با لیونل مسی گفت: دوست ندارم در این باره صحبت کنم، اما براین باورم که امسال سال کریستیانو رونالدو بود و فاصله‌ی زیادی با دیگر بازیکنان داشت.

مورینیو در پایان سخنان خود گفت: به خاطر بازیکنان رئال بسیار ناراحتم، اما باید قوی باشیم. امسال شانس زیادی را برای قهرمانی در رقابت‌های لالیگا داریم. تنها شش امتیاز دیگر می‌خواهیم. از این‌که هدایت چنین بازیکنان بزرگی را برعهده دارم احساس خوشحالی و افتخار می‌کنم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۱ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۷ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بایرن, مورینیو

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.