حرکت خیرین باید زمینه ساز ساخت و توسعه مراکز دانش بنیان شد

۱۹اردیبهشت،

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی:حرکت خیرین باید زمینه ساز ساخت و توسعه مراکز دانش بنیان و ارتقاء عرصه های علمی ، اقتصادی کشور باشد.

حجت الاسلام اصغر رکوفیان، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:  حمایت خیرین در سالهای قبل بیش تر  در حیطه های بهداشت و درمان بوده است که بسیار پسندیده است اما خیرین و حتی اساتید دانشگاهها که استطاعت مالی دارند باید در عرصه های کلان نظیر تولیدان علمی، ساخت و توسعه مراکز دانش بنیان گام بردارند.

وی در نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان که در جمع اساتید و نخبگان دانشگاه علوم بهزیستی  و توانبخشی با موضوع نیکو کاری و حوزه های آن برگزار شد اظهار داشت: در صورت حمایت خیرین و هدفمند سازی حمایت های مادی و معنوی خیرین به مراکز دانش بنیان می توان از خدمات محققان داخلی کشور جهت رفاه عمومی و پیشبرد عرصه های بهداشت، درمان علمی، اقتصادی و… بهره برد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تصریح کرد: با  توجه به شعار سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به درایت رهبری در عرصه های کلان، متولیان نیز باید حمایت خیرین را در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور با بهره گیری از توان علمی کشور در نظر داشته باشند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.