حرکت ددمنشانه اسیدپاشی در اصفهان هیچ ارتباطی به امر به معروف و نهی از منکر ندارد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس با اشاره به اسید پاشی در اصفهان گفت:حرکت ددمنشانه افرادی که اقدام به اسیدپاشی در استان اصفهان کرده‌اند، به هیچ عنوان ارتباطی با مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر ندارد و این اقدام زشت را هیچ انسان عاقلی انجام نمی‌دهد.

به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدون شهر، فریدون وچادگان در مجلس در جلسه علنی امروز سه‌شنبه(۲۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اسیدپاشی‌های اخیری که در استان اصفهان به وقوع پیوسته است، گفت: در جلسه گذشته نماینده دولت به موضوع اسیدپاشی در استان اصفهان پرداخت که بنده درخواست اخطار کردم اما به آن رسیدگی نشد.
 
وی افزود: این اسیدپاشی به شدت مورد محکومیت همگان واقع شده و بنده نیز تقاضا دارم مقامات قضایی، امنیتی و نظامی کمی جدی‌تر وارد عمل شده و سریع‌تر به موضوع رسیدگی کنند.
 
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جلسه گذشته نماینده دولت وقوع اسیدپاشی در اصفهان را به نوعی مطرح کردند که گویا کسانی که این اقدام را انجام داده‌اند در راستای اقدام عملی امر به معروف و نهی از منکر بوده و این موضوع دستاویزی برای رسانه‌های غربی شده است.
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس تصریح کرد: باید از حیثیت کسانی که در دفاع از امر به معروف و نهی از منکر زحمت می‌کشند دفاع شود، زیرا چنین برداشت‌هایی کار اشتباهی است و حرکت ددمنشانه افرادی که اقدام به اسیدپاشی در استان اصفهان کرده‌اند، به هیچ عنوان ارتباطی با مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نداشته و این اقدام زشت را هیچ انسان عاقلی انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.