حرکت کریس آنجلی کمیته انضباطی ؛ ناگهان قرارداد ردی فسخ شد

۱۱م دیماه ،

حرکت کریس آنجلی کمیته انضباطی ؛ ناگهان قرارداد ردی فسخ شد

گل: خبرها باشگاه استقلال : فوتبال آنلاین : این دروازه بان استرالیایی یا مدیر برنامه های وی و همچنین مسئولان باشگاه استقلال به این رای اعتراضی نکردند.

 به گزارش فوتبال آنلاین همه هواداران استقلال به خاطر فرهاد مجیدی هم که شده می دانستند تنها راه فسخ قرارداد لیام ردی پرداخت ۸۴ هزار دلار از طرف باشگاه استقلال به دروازه بان استرالیایی بود اما حسن زاده ، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ناگهان امروز وارد عمل شد و حکم به فسخ قرارداد ردی داد .

حسن زاده گفت : « کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای اولیه خود در خصوص پرونده فسخ قرارداد ” لیام ردی” با باشگاه استقلال را در تاریخ چهارم دی ماه اعلام کرد و این دروازه بان استرالیایی یا مدیر برنامه های وی و همچنین مسئولان باشگاه استقلال به این رای اعتراضی نکردند.  

بنابراین کمیته انضباطی به سبب آنکه طرفین دعوی طی یک هفته مدت قانونی که برای درخواست تجدید نظر داشتند، اعتراضی به رای اولیه نکردند، این رای قطعی شد.

رای مشکوک و عجیب کمیته انضباطی سئوالات فراوانی را در اذهان بوجود می آورد . اول اینکه چرا رای اولیه کمیته انضباطی رسانه ای نشده است ؟

دوم اینکه که لیام ردی به چه سبب قراردادش فسخ شده است ؟ این دروازه بان استرالیایی دو روز قبل در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا تاکید کرده که هنوز بازیکن استقلال است و اگر در تمرینات حاضر نمی شود به این سبب است که پولش را طبق قرارداد به او نداده اند و می تواند بنا بر یکی از بندهای قراردادش در تمرینات شرکت نکند !

این در شرایطی است که باشگاه استقلال دربارهٔ صحبتهای لیام ردی هیچ گونه واکنشی نشان نداد و احتمالا اظهارات ردی درست بوده که تکذیبیه آن به گوش نرسید و هیچ مقام مسئولی در باشگاه استقلال دربارهٔ قرارداد او حرفی نزد !

اکنون سئوال این است که کمیته انضباطی فدراسبون فوتبال چگونه می تواند رای به فسخ قرارداد این بازیکن بزند ؟ آن هم در شرایطی که این بازیکن اکنون منتظر تاریخ ۱۸ دی ماه و پایان توفقنامه مشروطش با باشگاه استقلال است . گویا در توافقنامه نوشته شده که فقط در شرایطی قرارداد او فسخ می گردد که مبلغ ۸۴ هزار دلار به او داده شود .

سئوال مهم دیگری هم در این میان مطرح است : چرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وقتی جانواریو به برزیل رفت و به خاطر پول در تمرینات استقلال حاضر نشد ، قرارداد فابیو را فسخ نکرد ؟! آیا به سبب نیاز باشگاه استقلال به این بازیکن بود ؟ آیا اکنون که لیام ردی مورد استفاده استقلال قرار نمی گیرد جریانی از داخل باشگاه استقلال پیگیر این ماجرا می باشند ؟ یعنی می توان گفت که باشگاه استقلال با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کاملا با یکدیگر هماهنگ می باشند ؟!

به احتمال فراوان با حکم فسخ قرارداد لیام ردی ، فتح الله زاده و باشگاه استقلال تصمیمی بر پرداخت ۸۴ هزار دلار به لیام ردی را ندارند و این بازیکن هم مانند توزی به زودی در فیفا کل مبلغ قراردادش را از طرف ایرانی طلب می کند . مبلغی که باید بسیار بیشتر از رقم فعلی باشد . شکایت های توزی و لیام ردی به فیفا می تواند دردسر بزرگی برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

از طرفی دیگر ملاحظه چنین هنرهایی که بیشتر به تردستی های کریس آنجل می ماند تا قوانین بین المللی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یکبار دیگر ثابت می کند که چرا باید به لقب بهترین فدراسیون آسیا معترض بود ! حکم تازه آقای حسن زاده بدون تردید با حاشیه های بسیاری همراه خواهد بود . حکمی که یک بازیکن « باید » هر طور شده قرارداداش فسخ شود !


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.