«حریم سلطان» صدای نخست وزیر ترکیه را هم درآورد

۰۶م آذر ،

  «حریم سلطان» صدای اول وزیر ترکیه را هم درآورد«حریم سلطان» صدای نخست وزیر ترکیه را هم درآورد
تاریخ درج : ۵ آذر
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب پایگاه اینترنتی تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : رجب طیب اردوغان در سخنانی سازندگان سریال «حریم سلطان» را به دروغگویی و تحریف تاریخ اجدادش متهم کرد و خواستار برخورد قانونی با تهیه کنندگان این سریال شد.

شبکه ایران نوشت:

رجب طیب اردوغان در سخنانی سازندگان سریال «حریم سلطان» را به دروغگویی و تحریف تاریخ اجدادش متهم کرد و خواستار برخورد قانونی با تهیه کنندگان این سریال شد.

این سریال که با عنوان «سده با شکوه» از یکی از کانالهای ترک که مروج فرهنگ غربی در بین مردم ترکیه است در حال پخش است، در قالب روایت تاریخ با سناریویی ساختگی سعی در تخریب فرهنگ مردم ترکیه و جایگزینی فرهنگ بی بندوبار غرب درمیان مردم این کشور و دیگر کشورهای اسلامی دارد.

گفتنی است این سریال از سوی کانال های ماهواره ای  عرب  و فارسی زبان با نام «حریم سلطان» دوبله شده و در حال پخش است. این سریال که از لحاظ هزینه گرانترین سریال ترکیه لقب گرفته است، با دکورهای با شکوه وجلوه های تصویری حرفه ای  و داستان های عامه پسند سعی در جذب مخاطب دارد تا از این طریق فرهنگ مبتذل غرب را در کشورهای اسلامی ترویج کند.
 


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. علی:

    جالبه که برای چیزایی که دوست ندارید مینوسید مروج فرهنگ مبتذل غربی – این رویه درست نیست – به جای بد قلمداد کردن محصولات رسانه دیگران که به واقع از نگاه کوچک و تنگ شما اینگونه دیده میشه تلاش کنید محصولات رسانه خودمون رو که نمیتونن بیننده رو جذب کنن تحلیل و علت های عدم موفقتشون رو پیدا کنید

  2. مریم:

    این سریال رو همون دولت ترکیه تایید کرده اونوقت حالا نخست وزیرش بیاد بگه چراتاریخ رو عوض میکنید و از این حرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه چقدر مزخرف میگیییییییییید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. malek:

    اینقدکس شعر نگید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.