حزب‌الله لبنان سازمان اطلاعات بحرین را عامل انفجارهای منامه دانست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

paltoday-8.jpg

حزب الله لبنان اتهامات مطرح شده از سوی مسوولان بحرین را مبنی بر دست داشتن این حزب در انفجارهای اخیر منامه محکوم نمود و سازمان اطلاعات بحرین را عامل این انفجارها دانست.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، دفتر روابط عمومی حزب الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به اتهاماتی که سمیره رجب، وزیر مشاور بحرین در امور اطلاع‌رسانی علیه این حزب مطرح نمود، گفت: حزب الله هر گونه ارتباط دادن آن را با این مساله رد می‌کند چرا که ما شاهد رد پای سازمان اطلاعات بحرین در این انفجارها هستیم تا از آن به عنوان بهانه‌ای برای تجاوز به مخالفان و طفره روی از پاسخ‌گویی به درخواست‌های محق معترضان استفاده کند.

در این بیانیه آمده است: مسوولان بحرین به اتهامات و ادعاهای دروغین خود ادامه می‌دهند به طوری که در چارچوب سیاست افترا‌ زنی ظالمانه اتهاماتی را به حزب الله وارد می‌کنند که آخرین این اتهامات این بوده که حزب الله در انفجارهای اخیر منامه دست داشته.

گزارش‌های خبری حاکی از آن بود که روز دوشنبه پنج بمب دست‌ساز در منامه منفجر شد که به کشته شدن دو فرد با تابعیت آسیایی و زخمی شدن نفر سوم منجر شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.