حزب اتحاد ملت به دنبال کاندیدای درون حزبی برای انتخابات ۱۴۰۰ است

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: هنوز برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مصداقی پیدا نکرده‌ایم؛ اما به دنبال کاندیدای درون حزبی خواهیم بود.

حسین نورانی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر توصیه به رد صلاحیت شدگان دوره های قبل  برای ثبت نام نکردن در  انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: سخنان آقای کدخدایی را با استناد به عملکرد گذشته شورای نگهبان می‌ شود به چالش کشید؛ چرا که بارها در دوره ای فردی را رد می کردند و در دوره دیگر آن فرد را تایید می کردند.

وی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: عموما تایید و رد شورای نگهبان  به شرایط عمومی کشور بستگی داشته است. حالا این سوال پیش می آید که آیا تاکنون این عملکرد مبتنی بر رد صلاحیت نیروهای طیف های مختلف عایدی مثبتی داشته که کماکان بر آن اصرار می ورزند؟

نورانی نژاد گفت: از این پیشنهاد به نظر می‌رسد که می خواهند نیروهای سیاسی را هم متقاعد کنند تا با این روند حذفی همراه شوند در واقع خود نیروها بدون در نظر گرفتن حق شان حذف شوند.

وی افزود: قطعا نیروهای سیاسی در ایران با تجربه سیاست‌ورزی طولانی تحت تاثیر این تلاش برای تربیت شدن قرار نمی گیرند. 

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: با کاندیدای خودمان در انتخابات شرکت می کنیم فعلا در حزب فقط صحبت شده کاندیدای حزبی خودمان را داشته باشیم و فعلا بنایی بر استفاده از کاندیدای نیابتی نداریم. همچنین تا کنون درباره هیچ مصداقی برای انتخاب کاندیدا صحبت نکرده‌ایم.

وی یادآور شد: از دوم خرداد تاکنون هر کاندیدایی که در عرصه انتخابات خودش را نماد تغییر معرفی کرده رای آورده، چیزی که مشخص است اکثریت مردم از ۷۶ تا کنون چه با شرکت و چه با عدم شرکت همواره خواسته اند شرایط را تغییر بدهند. چه زمانی که به خاتمی رای دادند و چه زمانی که به احمدی نژاد و شعار تغییرش رای دادند نظرشان بر تغییرات بوده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.