حزب اسلامی ایران زمین در انتخابات از محسن رضایی حمایت می‌کند

۲۶م اسفند ،

29-209.jpg

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین از قطعی شدن حمایت این حزب از محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری آتی خبر داد و همچنین گفت که این حزب از دو کاندیدای احتمالی دیگر نیز حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اعلام کرد که حزب متبوعش در نظر دارد از سه کاندیدا حمایت کند و در این راستا، رایزنی‌هایی با پورمحمدی، متکی و ولایتی انجام داده است.

وی در ادامه، گسترش و باروری احزاب را در گرو داشتن رسانه‌های قدرتمند دانست و با بیان اینکه “در حال حاضر احزاب جایگاه مورد قبولی در کشور ندارند و باید جایگاه مناسبی برای آنها تعریف شود”، گفت: احزاب در کشور از هیچ قدرت اجرایی برخوردار نیستند و این موضوع ضعف بزرگی برای آنها محسوب می‌شود.

این فعال سیاسی ادامه داد: در دوره‌های پیشین انتخابات ریاست جمهوری شاهد بودیم که اشخاص به حضور مستقل در انتخابات روی آورده‌اند که این موضوع عواقب خاص خود را دارد، از جمله اینکه پس از اتمام دوره ریاست جمهوری دیگر هیچ فردی در مقابل عملکرد خود پاسخگو نیست.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه “به منظور تحقق مشارکت حداکثری مردم، با ایجاد برنامه‌ای منسجم در انتخابات سال آینده حضور خواهیم داشت”، بر لزوم چند صدایی بودن عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: کمیته‌های مختلفی در داخل حزب تشکیل شده است که در این کمیته‌ها سوالات مخصوص طرح شده و کاندیداهای احتمالی در این مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئوفیان با اشاره به قطعی شدن حمایت حزب اسلامی ایران زمین از محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما تنها به یک نفر بسنده نمی‌کنیم و با اشخاص مختلفی وارد عرصه بحث و گفت‌وگو شده‌ایم و در نظر داریم از سه کاندیدا حمایت کنیم. در این راستا، تا امروز رایزنی‌هایی با چندین کاندیدای مطرح از جمله پورمحمدی، متکی و ولایتی انجام شده است.

وی با اشاره به دیدار اعضای این حزب با هاشمی رفسنجانی یادآور شد: ایمان و اعتقاد آقای هاشمی دربارهٔ انقلاب و رهبری بر هیچ‌کس پوشیده نیست و حضور ایشان بدون بی‌طرفی در انتخابات امکان‌پذیر نخواهد بود.

این فعال سیاسی در پایان اظهار کرد: آقای هاشمی تا امروز حرفی از حضور خود به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری نزده ولی گفته است که اگر شرایط ضرورت ایجاب کند، حضور خواهم یافت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.