حزب الله: انفجار بیروت فاجعه‌ای است که همبستگی همگان را می‌طلبد

حزب الله به ملت شریف لبنان و خانواده‌های شهداء و مجروحان انفجار بیروت، عمیقاً تسلیت گرفته و اندوه عمیق خود را به دلیل این فاجعه ملی که به لبنان و لبنانی‌ها در شرایط دشوار کنونی کشور عزیز لبنان آسیب زده، ابراز کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از المنار، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: این فاجعه دردناک و آن تخریب و ویرانی بی‌سابقه و عواقب خطرناکی که در سطوح مختلف انسانی، درمانی، اجتماعی و اقتصادی برجای گذاشته است، از تمامی لبنانی‌ها و تمامی گروه‌های سیاسی و ملی می‌طلبد که همبستگی، وحدت و همکاری مشترک جهت پشت سرگذاشتن پیامدهای این فاجعه شدید و ایستادگی قاطعانه مجدد برای رویارویی با دشواری‌ها و چالش‌های جدید داشته باشند.

حزب الله به تمامی کادرهای پزشکی، درمانی، هیات‌های امدادرسانی، نیروهای دفاع مدنی و آتش‌نشانان شجاع به دلیل تلاش‌های بسیارشان درود فرستاد.

حزب الله ادامه داد: از خداوند مسألت داریم که شهدای این رخداد را مورد رحمت و مغفرت خود قرار داده و به خانواده‌هایشان صبر دهد و مجروحان را شفای عاجل عنایت کند و به ملت عزیز ما صبر و پایداری عنایت فرماید و کشور ما را در پشت سرگذاشتن دشواری‌ها توفیق دهد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.