حزب الله لبنان: ملت عراق و سوریه در برابر طرح دشمنان برای تفرقه و فتنه هشیار باشند

۱۱م آذر ،

alqods.jpg

حزب‌الله لبنان با محکوم کردن انفجارها در عراق و سوریه آن را طرحی در راستای خواست شیطانی غربی‌ها خواند که هدف آن ایجاد تفرقه میان گروه‌های مختلف در این کشورها است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی لبنان فایلز، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای انفجارهای اخیر عراق و سوریه را که به کشته شدن ده‌ها شهروند این دو کشور انجامید محکوم کرد و هدف از آن را ایجاد تفرقه میان گروه‌های مختلف در این دو کشور خواند.

در این بیانیه آمده است: دست آلوده تروریست‌ها بار دیگر شهروندان غیر نظامی سوری و زائران عراقی را هدف قرار داد که این امر به کشته شدن ده‌ها بی‌گناه انجامید.

حزب الله تاکید کرد: این اقدام تروریستی اجرای خواست شیطانی غربی‌هاست و بسیار از تعالیم آسمانی و فطرت انسانی به دور است.

در این بیانیه تاکید شده است: هدف از انجام چنین اقداماتی در سوریه و عراق ایجاد تفرقه و فتنه در میان طوایف مختلف در این کشورهاست و دشمنان قصد دارند با این کار میان شهروندان این کشورها اختلاف ایجاد کنند.

حزب‌الله همچنین از ملت سوریه و عراق خواست تا در مقابل این طرح شوم هشیاری خود را حفظ کنند و از تفرقه بپرهیزند.

حزب الله لبنان تاکید کرده است: انفجار اخیر در دمشق به سبب حمایت‌های نظامی بعضی کشورهای عربی و غربی از مخالفان محقق شده و این امر نشان دهنده میزان خسارت‌هایی است که حمایت‌های نظامی از مخالفان می‌تواند به دنبال داشته باشد.

در این بیانیه حمله به زائران عراقی در حله و کربلا جنایت علیه بشریت خوانده شده و تاکید شده که این گونه اقدامات نمی‌تواند از عزم ملت عراق در سفر به عتبات عالیات بکاهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.