حزب الله: منطقه تنها با نابودی اسراییل ،به آرامش می رسد

به گزارش ایرنا از بیروت، شیخ ‘نبیل قاووق’ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز جمعه در دیدار با ‘دیوید ویس’ و ‘دیوید فیلدمن’ از خاخام های یهودی ضد رژیم صهیونیستی که به منظور شرکت در همایش ‘فلسطین؛ بیداری ملت ها’ به لبنان آمده اند، گفت: اسراییل به عنوان یک اسطوره به پایان راه خود رسیده و ملت های مسلمان هم اکنون آن را به اندازه و شکل حقیقی خود می بینند.

قاووق با تاکید بر ضرورت نشان دادن حقیقت رژیم صهیونیستی در جوامع بین المللی و از میان بردن خدعه هایی که در این رابطه وجود دارد، افزود: غرب باید بداند که به منطقه ما بدترین انواع رژیم ها را فرستاده و صهیونیسم مانند بیماری وبا بوده که انتشار آن بسیار خطرآفرین است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هم اکنون باری گران بر دوش جوامع انسانی و حتی بر دوش هم پیمانان خود است، خاطر نشان کرد: بنیانگذاری این رژیم، آن هم بدین شکل نادر در داخل جوامع اسلامی و عربی دلیل و سبب اصلی تمام بحران ها و آتش افروزی های موجود در منطقه است.

این مقام ارشد حزب الله با تاکید بر اینکه بحران های اخیر منطقه ای طرح هایی از پیش برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: تمام این برنامه ها به منظور تامین امنیت اسراییل بوده تا در میان چالش هایی که آن را فراگرفته بتواند به حیات خود ادامه دهد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: درست است که این بحران آفرینی ها به رژیم صهیونیستی اجازه ادامه بقا می دهد اما دایمی بودن حیاتش را تضمین نمی کند، چرا که سقوط این رژیم حتمی است و این تقدیری است که اسراییل از آن راه فرار ندارد.

خاورم*۲۰۲۴**۱۰۳۰**۵۹۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۴۲۶۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.