حزب فراگیر؛ راه‌حل اساسی برای بازسازی جریان اصولگرایی/ اشخاص در عضویت حزب فراگیر کاملا آزاد می باشند

فروردین ۱۴۰۳

تکرار/ کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛

عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: اشخاصی که به حزب فراگیر می‌پیوندند، باید به تمام الزامات و ملزومات این حزب منسجم و ضابطه‌مند پایبند باشند، هرچند اشخاص در عضویت حزب فراگیر کاملا آزاد و مختارند و در این میان باید بتوانند فعالیت‌ها را در قالب حزبی منسجم به سرانجام برسانند.

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، دربارهٔ مواضع بعضی از اصولگرایان در شکست این جریان سیاسی بعد از انتخابات اظهار داشت: اگر چنین برداشتی در انتخابات از جریان اصولگرایی شود، باید گفت که اصلاح‌طلبان هم از نتیجه نهایی پیروز انتخابات نشدند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از اصولگرایان در تصمیمات گروهی به نتیجه نرسیدند، گفت: اگر بخواهیم روند انتخابات اصولگرایان را در وجود چند نفر کاندیدا منحصر کنیم، باید گفت که شکست خوردیم، در حالی که چنین نیست و البته ادامه این روند نتایج مطلوبی برای این جریان ریشه‌دار در کشور به بار ندارد.
 
کوهکن به نحوه ورود کاندیداهای انتخاباتی به این عرصه اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از کاندیدها به واسطه احساس تکلیفشان در انتخابات ورود پیدا می‌کنند این در حالی است که ما باید در کنار این احساس تکلیف، فعالیت‌های سیاسی نتیجه‌بخش را از سوی آن اشخاص برای ورود به انتخابات مورد بحث‌و بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری توانسته فعالیت خود را در چارچوب استراتژی مشخصی پیگیری کند، گفت: استراتژی تشکیلاتی این جبهه، دامن نزدن به تکثر اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری بود چرا که این یک موفقیت برای ما به حساب می‌آمد.

کوهکن با تأکید براینکه تشکیل حزب فراگیر تنها پاسخ به سوالات مطرح شده در خصوص شکست و ناکامی جریان اصولگرایی خواهد بود، تصریح کرد: ساختار جریان اصولگرایی جدایی از نتایج انتخابات ۹۲ باید از سوی اشخاصی که مورد قبول همگان است، مورد بررسی قرار گیرد.

عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به تشکیل حزب فراگیر در میان جریان‌های سیاسی خاطرنشان کرد: در شرایط موجود یکی از راه حل‌های اساسی و مطلوب تشکیل چنین حزبی منسجم است در غیر این صورت اگر کسی راه حل بهتری دارد می‌تواند آن را ارائه دهد.

کوهکن خاطرنشان کرد: گزینه نهایی جریان اصولگرایی باید از دل یک فعالیت تشکیلاتی گروهی خارج بیاید و سلایق شخصی و حزبی در ورود آن کاندیدا موثر نباشد چرا که اگر حضور و ورود کاندیداها در انتخابات در یک فرآیند حزبی و بدون دخالت گزینه‌های فردی صورت بگیرد، قطعا می‌توان به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: اشخاصی که به حزب فراگیر می‌پیوندند باید به تمام الزامات و ملزومات این حزب منسجم و ضابطه‌مند پایبند باشند، هرچند اشخاص در عضویت حزب فراگیر کاملا آزاد و مختارند و در این میان باید بتوانند فعالیت‌ها را در قالب حزبی منسجم به سرانجام برسانند.

 
کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه‌های اساسی، حضور حداقلی از مجموعه اصولگرایی در کانال فعالیت‌های حزبی است چرا که اشخاص در این صورت پایبند به تصمیمات جمعی خواهند شد.

انتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.