حزب موتلفه اسلامی به قول خود در وحدت اصولگریان پایبند بود

۲۸اردیبهشت،

آل‌اسحاق در جمع اعضای ستاد انتخابات حزب موتلفه:

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی در قول خود پیرامون وحدت اصولگرایان و حرکت در خط روحانیت پایبند بود.

به گزارش گروه احزاب باشگاه خبرنگاران یحیی‌ آل‌اسحاق عضو حزب موتلفه اسلامی که در جمع اعضای ستاد انتخابات این حزب سخن می‌گفت در ابتدا ضمن تشکر از تمامی اعضای ستاد با تاکید بر اینکه از امتحان‌های سخت به خوبی خارج آمدیم و هیچ چیز ما را از اصول منحرف نکرد اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی در سطح کشور نشان داد که حرف جدی برای اداره کشور دارد و گفتمان این حزب اعتدال علوی و خط اهل بیت(ع) و با رویکرد واقعیت‌نگر آرمانگراست.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی یک حزب الهی و اسلامی است که برای اداره کشور برنامه دارد.

آل‌اسحاق تصریح کرد: نشان دادیم پایبند به قول خود در وحدت اصولگرایان و حرکت در خط روحانیت هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران در ادامه گفت: حزب موتلفه اسلامی با معرفی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نشان داد که مدعی حکومت‌داری بوده و توان و قدرت اداره کشور را دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز جریانات مختلفی حضور دارند و با تمام وجود پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند و حزب موتلفه اسلامی با شجاعت به میدان آمد و برای حفظ ارزشها و اصول خود در مسیر ائتلاف قدم برداشت و نشان داد منافع کشور و انقلاب و اصولگرایان را بر منافع خود ترجیح می‌دهد.

آل‌اسحاق تاکید کرد: هیچ چیز ما را از مسیر حرکت در مسیر اصولگرایی منحرف نکرده و حزب موتلفه اسلامی نیم قرن است که محکم در خط اصولگرایی با معیار دین و روحانیت و علما ایستاده است.   

وی در اظهار داشت: ما در انجام فعالیت‌های خود باید ببینیم خدا چه قدر از ما راضی است و چه میزان در راه خدا حرکت کرده‌ایم. ما به دنبال انجام تکلیف هستیم.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.