“حزب نتانیاهو به راحتی در انتخابات اسرائیل پیروز می‌شود”

۰۸م آذر ،

نتایج یک نظرسنجی تازه نشان داد که حزب رادیکال لیکود به رهبری اول وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند به راحتی در انتخابات ۲۲ ژانویه سال ۲۰۲۲ پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در این نظرسنجی که توسط مرکز دیالوگ صورت گرفت، مشخص شد که حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند ۳۹ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست (پارلمان) را به دست آورد.

این نظرسنجی چند روز پس از آن انجام شد که حزب لیکود نامزدهای تازهی را تعیین کرد که به مراتب جنگ طلب‌تر از دوره قبل می باشند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که حزب تزیپی لیونی، وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی که یک حزب طرفدار صلح است، تنها می‌تواند هفت کرسی به دست آورد.

لیونی که زمانی مذاکره‌کننده ارشد رژیم صهیونیستی با فلسطین به شمار می‌رفت، با پیشی گرفتن از دیگر احزاب میانه‌روی رژیم صهیونیستی قصد دارد جایگزین نتانیاهو شود.

نتایج این نظرسنجی که امروز (چهارشنبه) انتشار یافته است، نشان می‌دهد که حزب لیکود و شرکای سنتی راست‌گرا و مذهبی آن می‌توانند ۶۹ کرسی را در انتخابات ژانویه سال آتی میلادی به دست آورند. این نظرسنجی با حضور ۵۱۴ تن و با خطای ۲ / ۴ درصد به دست آمده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.