حساسیت خاصی روی فیلمنامه “میلیاردر” داشتم / سرنوشت “میلیاردرها” برای من مهم بود

۱۵م دیماه ،

حساسیت خاصی روی سرنوشت پروژه “میلیاردر” و فیلمنامه‌اش داشتم.

 رامین عباسی زاده، تهیه کننده مجموعه “میلیاردر” در خصوص طرح خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: دو سال پیش طرح این کار را با شبکه یک سیما در میان گذاشتم و بعد از آن با مهین دوست وارد مذاکره شدم.

وی با اشاره به ۹ بار بازنویسی کار تصریح کرد: “میلیاردر” ۹ بار بازنویسی و ۹ بار تصویربرداری شد که بعد از آن کار خود را به طور رسمی آغاز کردیم.

عباسی زاده ادامه داد: بنا به دلایلی به کیفیت کار لطمه وارد شد و این بار با علیرضا امینی، کارگردان تصویربرداری “میلیاردر” را آغاز کردم.
این تهیه کننده با اشاره به حساسیت پروژه اظهار داشت: به دلیل اینکه طرح برای خودم بود، حساسیت خاصی در خصوص سرنوشت “میلیاردر” داشتم و شاید بارها و بارها نظر اصلاحیه دوباره خود را دربارهٔ بخشهایی از فیلمنامه ارائه می دادم.

عباسی زاده با اشاره به مخاطبان این مجموعه گفت: دوست داشتم مخاطبان با دیدن “میلیاردها” احساس خوشحالی کنند و ساعت خوش را در کنار خانواده خود سپری کنند.
وی با تشکر از مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما و علی دارابی معاون سیما اظهار داشت: از مهدی فرجی و علی دارابی تشکر می کنم و خداوند را شاکر هستم که “میلیاردرها” مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.