حسام الدین سراج به یاد استاد پرویز مشکاتیان به صحنه رفت

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا از انجمن موسیقی، این کنسرت با حضور حجت الاسلام محمد آفتابی مدیر اداره کل ارشاد کرمانشاه، محمد گلریز دبیر جشنواره، علی ترابی دبیر اجرایی جشنواره و مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، محسن شریفی معاون مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد، شهاب متقی فر رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه و تنی چند از مسئولین استان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

در این گروه رامین کاکاوند تنبور و تار ، شهرام میرجلالی بربط، بهرام خانی تنبور و تار، داوود ورزیده نی، سورنا صفاتی سنتور، محمود فرهمند تنبک و مسعود حبیبی به عنوان نوازنده دف هنرنمایی کردند .

قبل از اجرای این کنسرت سراج با یادی از پرویز مشکاتیان همزمان با سالروز درگذشتش افزود: امروز سالگرد فوت هنرمند عزیز پرویز مشکاتیان است که آثار بزرگی از خودش به جا گذاشت روحش شاد و یادش گرامی باد .

پس از صحبت های سراج،گروه بیدل بخش اول کنسرت خود را که بر اساس موسیقی تنبورنوازی بود با اجرای قطعاتی همچون محفل عشق ، سلطان عشق ، لاله پرپر ، عشق و مستی آغاز کرد .

بخش دوم این کنسرت با استراحتی کوتاه آغاز و گروه با سازبندی سازهای ایرانی به صحنه بازگشتند و قطعات گیسو با، داغ جنون و ساقی را اجرا کردند

با اجرای کنسرت گروه بیدل به خوانندگی حسام الدین اجراهای صحنه ای در چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت امشب در تالار انتظار کرمانشاه با حضور از جمله حمید شاه آبادی معاون هنری ارشاد و محمد مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد، برگزار می شود .

فراهنگ**۹۲۵۲**۱۵۴۲**

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.