حسرت بازی در نمایش «ترن» بر دلم باقی می‌ماند

۲۲م آذر ،

ریما رامین‌فر عنوان کرد:

سینما پرس گروه هفت هنر/ ریما رامین فر بیان کرد: با تآخیر در اجرای نمایش ترن عملا دیگر نمی توانم در این نمایش حضور داشته باشم و حسرت آن بر دلم باقی می ماند.

ریما رامین فر بازیگرتئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس با بیان اینکه اجرای این نمایش را ازدست داده است بیان کرد: همه گروه از وضعیت پیش آمده برای این نمایش ناراحت می باشند و من به ویژه از همه بیشتر ناراحتم زیرا از اول دی ماه قرار است که برای بازی در سریال پایتخت۲ به شهرستان بروم و به هرحال این کار را از دست دادم و تا ابد حسرت آن بر دلم باقی می ماند زیرا امیدوارم بودم که در این یک ماه درنمایش حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: «ترن» نمایشی شریف و قابل قبول در حوزه دفاع مقدس است و من اصلا نمی توانم سبب این ممیزی ها و از دست دادن اجراهایمان را بفهمم.

رامین فر تصریح کرد: من به عنوان یک بازیگر نه تنها از این نمایش بلکه در همه کارهایم توقع دارم که کارها به موقع اجرا شود، اینکه من به عنوان یک بازیگر دغددغه این را داشته باشم که بالاخره چه پیش می آید سبب فرسوده شدنم می گردد.

این بازیگر در مورد بخش های حذف شده در این نمایش خاطر نشان کرد: بازی شهرام حقیقت دوست در این صحنه حیرت انگیز بود و من با آنکه بارها این صحنه را در طول تمرینات دیده بودم اما هر دفعه تحت تأثیر قرار می گرفتم، هنوز سر در نیاوردم که چرا این اتفاق افتاد؟

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۰۴۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.