حسن‌پور: نعمت‌زاده برندی بین‌المللی برای صنعت و معدن کشور است

فروردین ۱۴۰۳

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: نعمت زاده یک برند بین‌المللی برای صنعت و معدن کشور است و همه معادن را مانند کف دست می‌شناسد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، “شهباز حسن پور” بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در صحن علنی امروز مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از دکتر روحانی که ثابت کردند به شعارهای انتخاباتی خود پای‌بند بوده و فردی کارآزموده در عرصه سیاست داخلی و خارجی و همچنین از علم رجال خوبی برخوردار می باشند بابت انتخاب وزرا و همکاران شایسته همانند جهانگیری و نهاوندیان و انتخاب بهترین‌های کشور به عنوان تیم اقتصادی همچون فضلی، طیب‌نیا، آخوندی و … تشکر و قدردانی می‌کنم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: امروز آقای نعمت زاده یک برند بین‌المللی برای صنعت و معدن کشور است و همه سرمایه‌های کشور که نیروهای متخصص و متعهد را به اسم و معادن کشور را مثل کف دست می‌شناسد.

وی عنوان کرد: برای اجرای سند چشم انداز ۱۴۰۴ و اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی نیازمند وزرایی قاطع در تصمیم‌گیری و انتخاب همکارانی متعهد و شناخته شده در سطح جهانی هستیم.

حسن پور اظهار داشت: امروز وزارت حساس و بسیار موثر در تولید و بازرگانی نیاز به مدیری مجرب و آگاه دارد و این کشتی را ناخدایی لازم است تا بتواند دستگاه‌های تولیدی را از گرداب‌های تحریم و تعطیلی نجات دهد.

وی افزود: نعمت زاده نه تنها پدر صنعت ایران نام گرفته است، بلکه دایرهالمعارفی جامع از محدودیت‌ها و معذورات صنعت کشور است.

نماینده سیرجان تصریح کرد: امروز تنها کسی که باید نه یک بار بلکه چندین بار باید به او احسنت گفت که قبول این مسئولیت خطیر را بر دوش گرفته جناب آقای نعمت زاده است.

حسن پور ادامه داد: خدا را شاهد می‌گیرم که همین امروز اکثریت قریب به اتفاق کسانی که سال‌ها در کمیسیون صنعت مجلس خدمت کرده‌اند و اکثریت مجلس و جمعی از ایثارگران از وزیر پیشنهادی حمایت کردند.

وی افزود: کشور ما از پتانسیل بالایی برخوردار است به خصوص در حوزه معدن ما جزء غنی‌ترین کشورهای دنیا بوده و نیازمند این هستیم که دست به دست هم برای توسعه تلاش کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: امیدوارم نسبت به آقای نعمت زاده حداکثر آرا را داشته باشیم و به طور صریح می‌گویم “شیر اگر پیر بود باز شیر است”.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.