حسن امیدزاده، معلم فداکار درگذشت/عکس

‘حسن امیدزاده’ معلم فداکار استان گیلان اهل شهرستان شفت شب گذشته در سن ۵۸ سالگی از دنیا رفت.

این معلم فدکار پس از سال ها تحمل رنج ناشی از سوختگی، شب گذشته در بیمارستان شهرستان فومن جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن امید زاده معلم فداکاری است که در یک واقعه آتش سوزی در مدرسه محل خدمت جان دانش آموزان را نجات داد.

این معلم فداکار در سال ۷۶ زمانی که بخاری کلاس آتش گرفت و دانش آموزان در شعله های آتش گرفتار شده بودند، جان خود را به خطر انداخت و همه‌ دانش آموزان را نجات داد و خودش از ناحیه سر، صورت و گردن دچار سوختگی شدید شده بود.

پیکر این معلم فداکار امروز با حضور فرهنگیان و اقشار مختلف مردم از مقابل اداره آموزش و پرورش شفت به طرف زادگاهش روستای بیجارسر تشییع شد.

آموزش و پرورش استان گیلان درگذشت این معلم فداکار را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تسلیت گفت.


بولتن نیوز | bultannews.com

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. رفیع زاده از مشهد:

    همکار عزیزم روح سترک تورا می ستایم وارزش کاربزرگت را والاتر از ریزعلی ها ودهقان فداکار ها می دانم چراکه تو هم فداکاری وهم جانبازواجرهردوگوارای وجودت باد مرام تورا می ستایم ای شکوهمندای بزرگوارتمامی معلمان نه همه آدم های دنیا تورا می ستایند وبه وجودنازنینت می بالند هرچند بال وپرگشودی تابا زیباترین جهره بهشتی رهسپار بهترین ها شوی اما یادوخاطره ات درقلب همه انسانهای باوجدان این دیار باقی است سوگند می خورم به سهم خودم یادت را د کلاس هایم زنده نگهدارم ودر حرم امام رضا نایب الزیاره ات باشم

  2. علی:

    روحش شاد!آقای علیخانی چرا از این معلم فداکارحرفی نزدی .حالابیاوبگ
    ومعلمی شغل شریفیست.واقعا جای تاسفذداره.

  3. علی:

    روحش شاد!آقای علیخانی چرا از این معلم فداکارحرفی نزدی .حالابیاوبگونعلمی شغل شریفیست.واقعا جای تاسفذداره.

  4. حسین ساعدی ...فرهنگی:

    اشکهایم جاری شدوالبته نه اشک چشم که خون دل بود که از دیده می چکید وقتی شنیدم معلمی فداکار به خاطر جانفشانی در گذشت وکسی خم به ابرو نیاورد.اخباری از او اسم نبرد و در رحلتش سخنی از بزرگان پخش نشد وحال انکه جوانی سیاهپوست در کشوری بیگانه کشته می شود وماههاست اخبار ایران مجدانه پیگیر است که حقش ضایع نشود. اخر من معلم را چه امیدی به شما باشد .دیگرهیچ

  5. رژا:

    ای همه جان و دل من به فدای این بزرگی

    ای سبزترین سرو الهی
    بودنت سبز و عروجت همه آبی

  6. ر-یوسفی:

    پیشنهادمیشودمجسمه این معلم رادرهمان مدرسه یاادازه اموزش وپرورش مربوطه نصب نمایند.جایزه ای همه ساله بنام جایزه امیدزاده به معلمان نمونه اختصاص داده شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.