حسن رحیمی و صادق گودرزی حریفان خود را در کشتی آزاد شناختند

به گزارش ایرنا، بر این اساس ‘حسن رحیمی’ نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم کشورمان بعدازظهر فردا (جمعه) در دور نخست با ‘بایارا نارانباتار’ از مغولستان رو به رو می شود.

رحیمی در صورت پیروزی در این مسابقه به مصاف ‘آمیت کومار’ از هندوستان می رود.

جمال اوتار سلطانوف از روسیه، رادوسلاو ولیکوف از بلغارستان، حسن رحیمی از ایران، دولت نیازبکوف از قزاقستان، میهران جابوریان از ارمنستان، سام هیزوینکل از آمریکا، آمیت کومار از هندوستان، شینجی یوموتو از ژاپن، ابراهیم فارغ از مصر، سیم شیلیمیلا از نامیبیا، دیوید ترمبلی از کانادا، جسیس اسکوبار از هندوراس، ولادمیر خینچیگاشویلی از گرجستان، احمدت پگر از ترکیه، کیونگ ایل یانگ از کره شمالی، دلشاد منصوراف از ازبکستان، کیم جین چول از کره جنوبی، نیکولای نویف از تاجیکستان و بایارا نارانباتار از مغولستان، ۱۹ کشتی گیر آزادکار کار وزن ۵۵ کیلوگرم حاضر در بازی المپیک لندن هستند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز ‘صادق گودرزی’ در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم با ‘کریل ترزیف’ از بلغارستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی، با برنده مصاف ‘سوسلان تگی یف’ از ازبکستان و ‘اولگ موتسالین’ از یونان رو به رو می شود.

جردن باروفس از آمریکا، صادق گودرزی از ایران، اشرف علی‌ یف از جمهوری آذربایجان، داویت خوتیشویلی از گرجستان، عبدالحکیم شاپیف از قزاقستان، ریکاردو روبرتی از ونزوئلا، سوسلان تگی یف از ازبکستان، سوشوکو تاکاتانی از ژاپن، آگوستو میدانا از گینه بیسائو، وچتاتیاز ازتونس، متیو جنتری از کانادا، فرانسیسکو سولر از پورتوریکو، دنیس چارگوش از روسیه، کریل ترزیف از بلغارستان، انوربات پروجاو از مغولستان، گابور هاتوس از مجارستان، چونگیائو ژانگ از چین، پانجام یاداو از هندوستان، اولگ موتسالین از یونان و سولر از کوبا، ۱۹ کشتی گیر آزادکار کار وزن ۷۴ کیلوگرم حاضر در بازی المپیک لندن هستند.

رقابت های دو وزن ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (جمعه) به وقت تهران در ورزشگاه ‘اکسل’ شهر لندن آغاز می شود.

مسابقه های سه وزن ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم نیز شنبه و دو وزن ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم یکشنبه برگزار می شود و ‘مسعود اسماعیل پور’، ‘احسان لشگری’، ‘کمیل قاسمی’، ‘مهدی تقوی’ و ‘رضا یزدانی’ به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۹۲۳۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.