حسن روحانی پیامی را خطاب به مردم سمنان صادر کرد

۲۲خردادماه،

حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیامی را خطاب به مردم سمنان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “حسن روحانی” نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیامی را به مردم استان سمنان ارسال کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

مردم غیور و شریف استان سمنان همشهریان گرامی خواهران و برادران بزرگوار همانگونه که اسحتضار دارید برگه یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران عزیز در ۲۴ خرداد ۹۲ و در شرایط حساس و موقعیتی خطیر و کم نظیر ورق خواهد خورد.

 در این میان این جانب نیز قدمی در راهی سخت و آزمونی پر فراز و نشیب گذاشته‌ام تا دین خود را به کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به نحو شایسته ادا نمایم در این مسیر نگاه به یاری حضرت حق جل و علی و به حمایت شما مردم هوشیار و آگاه و صاحب اندیشه این سرزمین چشم دوخته‌ام.

عزیزان من! به خوبی آگاهی دارید که در این فرصت بسیار کم پس از آغاز زمان قانونی برای تبلیغات انتخابات توانسته‌ام فقط از دو سوم استان‌های کشور بازدید نمایم و با مردم مهربان و صمیمی از همه اقشار به ویژه جوانان رودر رو دیدار داشته باشم و سخن بگویم.

برای دیدار شما که از ابتدا برای آن لحظه شماری می‌کردم روز چهارشنبه ۲۲ خرداد را برنامه ریزی کرده بودم که پس از سفر به استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و زیارت مشهد الرضا(ع) به شاهرود و سمنان بیایم اما مسئولین فنی فرودگاه اعلام نمودند که امکان خدمات دهی به هواپیما در بعد از ظهر آن را ندارند؛ لذا با عرض پوزش از شرایط پیش آمده غیر منتظره در اولین فرصت ممکن به محضرتان شرف یاب خواهم شد درود خداوند بر شما یاران عزیز و سرافزار.

 فرزند استان؛ حسن روحانی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.