حسن زاده:نگاه مرکز مطالعات وزارتخانه به امور ورزش و جوانان مثبت است

‘محمد تقی حسن زاده’ درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه سعی داریم گستره فعالیت خود را درهمه بخش های ورزشی و جوانان که منجر به برنامه های راهبردی می شود توسعه دهیم،افزود:درصدد هستیم با رویکردی علمی برنامه های راهبردی را که قابلیت اجرایی شدن را دارند برای همه بخش ها تدوین کنیم.

وی افزود:به طور حتم در این دستگاه همانند سایر دستگاه ها مشکلاتی وجود دارد که ما با تعامل با مسوولان این وزارتخانه ابتدا چالش های حوزه های مختلف را شناسایی سپس کار مطالعاتی و پژوهشی را آغاز می کنیم.

سرپرست مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:درهمین راستا هم اکنون درمرحله آسیب شناسی با رویکرد انسجام بخشی، ایجاد یکپارچگی و هم افزایی حوزه های مرتبط هستیم.

به گفته وی دراین رابطه اساتید دانشگاه های مختلف با ما به طور مستمر درارتباط بوده و ما را یاری می کنند تا به طور علمی با مشکلات برخورد شود.

به اعتقاد وی مسایل مربوط به امور ورزشی و جوانان اساسی است از این رو باید با دقت نظر کافی مورد بررسی قرار گرفته و از شتاب بی جا پرهیز شود.

وی درخصوص تعداد طرح های در دست بررسی این مرکز نیز گفت:برای برنامه های سال ۹۱ بیش از ۲۰۰ طرح پژوهشی به این مرکز رسیده است که پس از پالایش تعدادی از آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حسن زاده درباره میزان بودجه این مرکز نیز اظهار داشت:بودجه این مرکز با توجه به تعداد طرح های پژوهشی و پیشرفت آن تعیین می شود از این جهت و با نظر مساعد مسوولان این وزارتخانه مشکل خاصی نداریم.

به اعتقاد وی برنامه های توسعه سنجی و سیاست های وزارت ورزش و جوانان محور برنامه های این مرکز است که برای تصمیم سازی این برنامه ها توسط کارشناسان این مرکز بررسی خواهد شد.

سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان درخاتمه با تاکید براین که ورزش ما در حوزه مدیریت ازجمله فدراسیون ها،باشگاه ها و اجرایی مشکلات زیادی دارد،تصریح کرد:تلاش می کنیم با پیشرفت تکنولوژی روش های جدید و کارآمد را دراین حوزه ها بکار بندیم تا شاهد موفقیت های بیشتر در ورزش درتمامی سطوح اعم از قهرمانی و همگانی باشیم.

ورزشی.**۹۱۴۴**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۳۱۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.