حسن زاده: عابدینی به خاطر اظهارنظرهایش در رسانه ها به کمیته انضباطی دعوت می گردد

۱۱م دیماه ،

درخواست اعاده دادرسی داماش مورد پذیرش قرار گرفت

اسماعیل حسن زاده گفت:مدیرعامل باشگاه داماش اعاده دادرسی کرد و فیلم ها وگزارشات اسنادو مدارک تازهی ارائه داد تا کمیته انضباطی دوباره به پرونده رسیدگی کند، کمیته انضباطی هم این اعاده دادرسی را پذیرفت.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، رئیس کمیته انضباطی در این باره گفت:همانطور که کمیته انضباطی قبلا اعلام کرده بود، باشگاه داماش به سبب رفتار تماشاگرانش به دو جلسه محرومیت حضور تماشاگران این تیم در دو بازی خانگی و جریمه نقدی محکوم شده بود. مدیرعامل باشگاه داماش اعاده دادرسی کرد و فیلم ها وگزارشات اسنادو مدارک تازهی ارائه داد تا کمیته انضباطی دوباره به پرونده رسیدگی کند.کمیته انضباطی هم این اعاده دادرسی را پذیرفت و رسیدگی مجدد ممکن است در نوع و میزان مجازات هم تاثیرگذار باشد.

حسن زاده ادامه داد: به همین جهت فعلا اجرای حکم محرومیت دو جلسه متوقف می گردد و بازی فردای این تیم مقابل آلومنیوم هرمزگان در رشت با تماشاگر خواهد بود. پس دو پرونده دیگر روی میز کمیته انضباطی قرار گرفته که اولی مربوط به بررسی دوباره اتفاقات بازی داماش و استقلال است و وقت رسیدگی به آن را اعلام می کنیم. پرونده دوم مربوط به نوع صحبتهای عابدینی در رسانه های جمعی دربارهٔ رای صادره در خصوص دو جلسه محرومیت بود و با توجه به نحوه بیانات ایشان که خارج از موازین مندرج در آیین نامه تلقی شده و تحت رسیدگی قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: کمیته انضباطی بازی امروز تیم های داماش و آلومینیوم را در رشت به خوبی رصد می کند و اگر رفتار تماشاگران باشگاه داماش مغایر با آیین نامه باشد کمیته انضباطی تنبیهات شدیدتری را اعمال خواهد کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.