حسن زاده: هر بازیکنی با تربیت خانوادگی اش صحبت می کند / از رسانه ها به دادسرا شکایت می کنم

۰۹م اسفند ،

رئیس کمیته انضباطی گفت: هر کسی طبق تربیت خانوادگی اش حرف می زند مهم این است که ما چگونه با او رفتار خواهیم کرد.

اسماعیل حسن زاده در مورد جلسه شکایت علی دایی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسات دریافت مطالبات دایی از باشگاه پرسپولیس از جمله مطالبات مالی فروش البسه به باشگاه و شکایت از رویانیان پیشنهاداتی را ارائه دادیم که موکلین تا شنبه زمان دارند که این مسئله با سازش حل شود.

وی ادامه داد: نهایتا این شکایت با سازش حل نشود هر دو طرف دعوا را به کمیته انضباطی فرا خواهیم خواند

حسن زاده در مورد عدم حضور دایی و رویانیان گفت: اگر حضور دو طرف در شکایت الزامی باشد خواستار حضور آنها خواهیم شد باید به کمیته انضباطی بیایند ولی از طرف ما مسئله خاصی نبود ولی امیدواریم این پرونده به حضور دو طرف دعوا نباشد و قائله رویانیان و دایی تمام شود و آرامش به من و رسانه ها برگردد.

رئیس کمیته انضباطی در مورد دانه درشت های متخلف در فوتبال ایران گفت: به طور حتم در فوتبال به تمام موارد رسیدگی می کنیم و دانه درشت و ریز موجود ندارد رفتارهای دایی در بازی های اخیر از سوی داور گزارش نشده است ولی کمیته داوران فیلم ارائه داده شده مصاحبه ها دایی مورد و شکایت است اتهام ناشایست به تیم داوری نیز این عبارت است که داوران بازی را در آوردند و عسگری تبانی گر است مورد رسیدگی قرار گرفت و رای و حکم صادر شده به رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد.

وی ادامه داد: از کسی هراس نداریم و به فرد بی احترامی نمی کنیم و رای را طبق قانون به آنها ابلاغ می گردد.

حسن زاده تاکید کرد: حجم کارهای ما در روزهای اخیر بسیار است و اگر صحبتی از سوی رویانیان زده شود به آن رسیدگی می کنیم اشخاص حاضر در کمیته انضباطی وقت خود را می گذاریم زیر بار مسئولیت نیستیم و کار خود را انجام می دهیم و کاملا بی طرف رای و حکم می دهیم.

رئیس کمیته انضباطی در مورد التهاب مدیران ، مربیان و بازیکنان در اواخر سال ۹۱ و سال آینده گفت: بازی های بسیاری در مقدماتی جام جهانی را پیش رو داریم از طرفی دیگر لیگ برتر و لیگ پایین تر التهاب برای صعود و سقوط است و هر فردی به خود اجازه می دهد که صحبت های را در مورد شرایط فوتبال ایران داشته باشد.

وی در مورد رفتار و ادب بازیکن در فوتبال گفت: هر فردی طبق تربیت و ادب خانوادگی خود صحبت می کند شاید بازیکن در مورد رسانه ها و فدراسیون فوتبال اظهار نظری داشته باشد مهم این است که ما باید با ادب و رفتار خود با این رفتار برخورد کنیم.

حسن زاده در مورد درج مطالب در جراید و رسانه ها که با غرض ورزی به سوی کمیته انضباطی است تأکید کرد: بعضی از مطبوعاتی ها کمیته انضباطی را تهدید می کنند برای اطلاع رسانی در راستای هدف خودشان ولی همین جا اعلام می کنم که در پاسخ به آنها خواهم گفت که از این پس مطلبی غیر مستند و فاقد فایل صوتی بر علیه کمیته انضباطی در رسانه ها درج شود به دادسرا شکایت خواهیم کرد البته امیدوارم کار به این جا ختم نشود.

حسن زاده در مورد باشگاه های بدهکار لیگ فوتبال ایران افزود: چند باشگاه بدهکاری ندارند که به طور مثال وقتی با رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان تماس گرفتم بابت باشگاه بدون شکایت و بدهکار در لیگ فوتبال کشورمان

وی اظهار داشتند: باشگاه سپاهان نیز به بازیکنان بدهکار است ولی بازیکنان سابق و فعلی سپاهان محترمانه برخورد می کنند آنها با باشگاه سپاهان با مرام رفتار می کنند و شکایت را به کمیته انضباطی نمی آورند.

حسن زاده در ادامه گفت: ۱۸ تیم لیگ برتری، ۱۲ تیم بدهکارند به طور مثال ملوان شکایتی در کمیته انضباطی ندارد ولی در صورت قطعی شدن پرونده ها ملوان به جمع ۱۲ تیم اضافه می گردد.

وی در مورد امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش تصریح کرد: عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان نیز یادآو شده است که داماش هم مشکل مالی دارند ولی بازیکنان داماش نیز به کمیته انضباطی شکایت نکرده است.

رئیس کمیته انضباطی در پایان در مورد بدهکاری تیم های فوتبال لیگ برتر خاطرنشان کرد: فرمایش پیامبر اکرم (ص) این گونه است که در دادن قرض باید عجله کرد امیدوارم که آرای کمیته انضباطی را اعلام کردیم در فصل ۹۲-۹۳ با همت فدراسیون این طرح اجرایی شود تیم ها بدهکاری خود را بدهند و با مدیریت خوب قرض های خود را بدهند ابتدا قرض سال های قبل خود را پرداخت کنند سپس بازیکن تازه بگیرند در سال اینده و اولین روز لیگ سیزدهم اگر باشگاهی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بدهکار باشد به طور قطعی از حضور تیم ها جلوگیری می کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.