حسن نصرالله: آغاز مشکل درمنطقه با تاسیس رژیم تل اویو

۳۰م دیماه ،

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد مشکل در منطقه با تاسیس رژیم صهیونیستی آغاز شد.


به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، سید حسن نصرالله امروز در سخنانی به مناسبت سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اسلامی در مجمع سیدالشهداء در حومه جنوبی بیروت گفت اقدام حساب شده و مشکوکی برای اهانت به شخصیت پیامبر اکرم (ص) وجود دارد. همه مسلمانان این مسئولیت را به عهده دارند که پیامبرشان را به جهانیان بشناسانند. طرف دیگر به اهانت به پیامبر اکرم (ص) ادامه می دهد و آنچه رخ داده است گذرا و اتفاقی نیست.

سید حسن نصرالله افزود ماهیت کشمکش و درگیری کنونی فراتر از جنبه طایفه ای است و نمی توان هرج و مرج و چالش های کنونی را در منطقه به اختلاف فرقه ای محدود کرد. ما در لبنان بخشی از جهان عربی و اسلامی هستیم و طبیعی است که از حوادثی که رخ می دهد ، تاثیر بپذیریم.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد وجود اختلافات و بحران ها طبیعی است اما خطرناک تر این است که ما نمی دانیم چگونه با این بحران برخورد کنیم.

بیشتر جنگ ها و درگیری هایی که رخ می دهد، پشت آنها اختلافات سیاسی است و ارتباطی به دین و طایفه ندارند. از خطرناک ترین جنگ هایی که در منطقه ما رخ داد جنگ صدام علیه ایران است. بعضی از رژیم های عربی زمانی که وارد نزاع با ایران می شوند اعلام می کنند که نزاع شان نزاع سنی علیه شیعه است.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.