حسن نیت کشورمان در مذاکره با ۱+۵ به جهانیان ثابت شده است

۲۷م اسفند ،

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با توجه به پیشنهادات طرف غربی بسته‌ پیشنهادی خود را آماده کرده‌ و این مسئله نشانگر حسن نیت کشورمان در تمام زمینه‌ها بوده و جهانیان به این مهم پی برده‌اند.

” محسن محمودی “در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ گفت: طرف غربی برای اولین بار طی سال‌های قبل به خواسته‌های ایران توجه و آنها را در بسته پیشنهادی خود قرار داد اما تا محقق شدن اهداف به حق ایران در پرونده هسته‌ای فاصله بسیاری وجود دارد.

وی افزود: میزان موفقیت هر دو طرف مذاکره کننده در نشست‌های آتی به نزدیک بودن پیشنهادات و خواسته‌های آنها به هم و توجه هر کدام از طرفین به مسائل مطرح شده، بستگی دارد.

محمودی کوتاه بودن فاصله مذاکرات با یکدیگر را نقطه مثبتی دانسته و اظهار داشت: فاصله زمانی کوتاه نشانگر این مهم بوده که مذاکرات با روند مثبت‌تری نسبت به قبل پیش می‌رود.

این کارشناس مسائل هسته‌ای در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با توجه به پیشنهادات طرف غربی بسته‌ پیشنهادی خود را آماده کرده‌ و این مسئله نشانگر حسن نیت کشورمان در تمام زمینه‌هاست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.