حسن کامران:خیلی از سفرهای خارجی حساب کتاب ندارد و بسیار اوقات دعوت نمی کنند

۲۰م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، حسن کامران که یکشنبه شب با برنامه تلویزیونی پایش گفت و گو می کرد چهار روز پس از تصویب نشدن کاهش ۵۰درصدی حق ماموریت سفرهای خارجی مسئولین و نمایندگان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که همسرش نیز یکی دیگر از نمایندگان اصفهان است گفت: حاج خانم هم حتی هر وقت به خارج از کشور ماموریت می روند پولشان را پس می دهند.

وی گفت: بسیار از سفرها حساب کتاب ندارد، بسیار از اوقات دعوت نمی کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه هفته قبل طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری را مورد بررسی قرار دادند. در این طرح پیشنهاد شده بود حق فوق‌العاده ماموریت سفرهای خارجی برای مقامات و کارکنان به ۵۰ درصد کاهش یابد.

بعد از اظهار نظر موافقان و مخالفان محمدرضا باهنر دو فوریت طرح مذکور را به رای مجلس گذاشت و نمایندگان با ۸۴ رای موافق، ۶۸ رای مخالف و ۲۲ رای ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در مجلس با بررسی دو فوریتی این طرح مخالفت کردند.

بر همین اساس باهنر یک بار دیگر یک فوریت این طرح را نیز به رای مجلس گذاشت و این بار هم نمایندگان با ۸۲ رای موافق و ۶۲ رای مخالف و ۱۹ رای ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در مجلس با یک فوریت طرح هم مخالفت کردند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.