حسینی: باخت برای پیکانی‌ها سنگین بود

۲۵م آذر ،

سید هاشم حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، در خصوص پیروزی دو بر صفر ابومسلم برابر پیکان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عنوان کرد: بازی بدی نبود اولین باری بود که ابومسلم در حد و اندازه‌های خود ظاهر شد و توانست نتیجه دلخواه هواداران را بدست آورد امیدوارم این روند در لیگ دست اول هم ادامه داشته باشد و بتوانیم با توجه به اتفاقات فوتبال و جدول نتایج مطلوبی بگیریم.

وی در خصوص درگیری در پایان بازی خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکلاتی بود که ایمان مبعلی بوجود آورد. ابومسلم حتی زمانی که بازنده بوده است مشکلی به وجود نیاورده چه برسد به اینکه در این بازی پیروز بودیم. مبعلی در پایان بازی بد صحبت کرده بود و درگیری‌هایی با غلامعلی تبار و دو توپ‌ جمع‌کن داشت. پیکان برایش سنگین بود و باور هم نداشت که در مشهد شکست بخورد. این درگیری از سوی بازیکنانی به وجود آمد که انتظار شکست را نداشتند.

حسینی در مورد اینکه پیکانی‌ها معتقد بودند که شرایط و امنیت در مشهد برقرار نیست، یادآور شد: پیکان که مدت‌هاست در مشهد حاضر نشده است، فکر کنم فراموش کرده‌اند که چه شرایطی در تختی برای ما فراهم کرده‌اند. شرایط بسیار بدتر از اینجا بود ولی ما تحمل کردیم و یا آنها؟ آنها به دنبال توجیه می باشند. از عبدالله ویسی تشکر می‌کنم که وضعیت را به خوبی جمع‌وجور کرد و شاید بازیکنان هم به دنبال التیام این شکست بودند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ابومسلم دربارهٔ مشخص شدن مالکیت این باشگاه تصریح کرد: مسئولان باشگاه همچنان پیگیر می باشند. فکر کنم تا آخر هفته این وضعیت مشخص شود. این موضوع باید هرچه زودتر روشن شود زیرا به نفع فوتبال کشورمان است.

وی دربارهٔ حضور ابومسلم در جام حذفی گفت: قطعا ما می‌خواهیم در این مسابقات با قدرت ظاهر شویم وگرنه انصراف می‌دادیم روز قبل هم نشان دادیم که با جدیت حاضر شده‌ایم. امیدواریم در ادامه مسابقات نیز بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.