حسینی: به حمایت هواداران نیازمندیم

۱۰م آذر ،

سید جلال حسینی اظهار داشت: در خصوص بازی پرسپولیس و ملوان حرفی نمی‌زنم اما به نظرم همان طور که پیش‌بینی می‌‌شد دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و یکی از بهترین بازی‌های لیگ را مخصوصا در نیمه دوم شاهد بودیم.

وی دربارهٔ بازی با تراکتورسازی نیز گفت: متأسفانه در این بازی سه بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم اما برای گرفتن امتیاز باید هواداران در ورزشگاه خودمان ما را حمایت کنند. به نظرم حساسیت بازی با تراکتورسازی تا قبل از نیم فصل برای ما دو برابر است و باید به امتیاز کامل برسیم.

حسینی ادامه داد: تراکتورسازی جزو تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر است و قطعا برد مقابل این گونه تیم‌ها سبب می‌شود تا آنها متوقف و سپس پرسپولیس به آنها نزدیک شود امیدواریم که به سه امتیاز بازی با تراکتورسازی برسیم.

وی در خصوص عملکرد خوب پرسپولیس در چند بازی قبل نیز گفت: ما هیچ وقت به قبل نگاه نمی کنیم که در کدام بازی خوب و یا بد بوده‌ایم ما برای برد در دیدارهای آینده باید تلاش کنیم تا به سه امتیاز بازی برسیم.

مدافع سرخپوشان دربارهٔ حضور علی کریمی به عنوان دومین بازیکن مرد آسیا گفت: به نظر ما کریمی بهترین بازیکن آسیا است او در این شرایط به فوتبال ایران در قاره آسیا کمک بزرگی کرد تا نام کشورمان در بین بهترین‌های آسیا دیده شود.

حسینی در پایان تصریح کرد: به فدراسیون فوتبال بابت انتخابش به عنوان بهترین‌ فدراسیون آسیا تبریک می گویم و امیدوارم در این شرایط همه کمک کنیم تا مسافر جام جهانی شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.