حسینی را از خداحافظی منصرف می‌کنیم

 غلامرضا آسترکی پس از کسب مدال طلای علی حسینی در جمع خبرنگاران گفت: کسب دو مدال طلا و یک نقره از بین ۴ نماینده‌ وزنه‌بردار نتیجه خوبی است. سعی می‌کنیم در شب‌های آینده نیز باز هم مدال‌های طلای دیگری را کسب کنیم. فرداشب اگر فرزین مانند تمریناتش باشد طلای وی از حالا قطعی است.

وی در خصوص رقابت علی حسینی گفت: او خیلی خوب کار کرد، البته رقیب مصری‌اش داشت دردسرساز می‌شد چرا که ما می‌دانستیم مربی او دائم وزنه‌ها را جابه جا می‌کند. بنابراین یک نفر را مأمور کردیم تا مراقب وی باشد و پا به پای این مربی وزنه‌ها را زیاد کردیم.

آسترکی افزود: با این شرایط می‌دانستم این وضعیت به ضرر وزنه‌بردار مصری است چرا که هرچه وزنه بالاتر می‌رفت او به نزدن وزنه نزدیک می‌شد. ضمن اینکه من به مهار وزنه ۲۲۵ کیلویی توسط حسینی مطمئن بودم.

وی در خصوص خداحافظی کاپیتان تیم ملی از میادین گفت: حسینی می‌گوید خسته شده است و دیگر نمی‌تواند ادامه بدهد. با این حال سعی می‌کنیم او را از خداحافظی‌اش منصرف کنیم.

آسترکی در پایان یادآور شد: در وزن ۹۰ کیلو نیز به صلحی‌پور هم امیدواریم اما در نظر بگیرید که وی تنها ۲ هفته است که تمریناتش را با تیم ملی آغاز کرده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.