حسینی: زحمات جعفری را جبران می‌کنیم

۲ م دیماه ،

سید محسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ استعفای مدیرعامل این باشگاه بیان کرد: از خبر استعفای سردار جعفری ناراحت شدیم. سردار جعفری زحمات بسیاری را برای تیم کشیده و همیشه به دنبال بهتر شدن وضعیت تراکتورسازی است. با مدیرعاملی او در سال قبل نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. ان‌شاالله در لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم هم موفق می‌شویم.

حسینی ادامه داد: اگر سردار جعفری از مدیرعاملی کناره‌گیری کند، واقعا به مشکل خواهیم خورد. زمان بهتر شدن را نیز به هدر می‌دهیم. امیدوارم سردار استعفای خود را پس بگیرد. ما بازیکنان در ادامه با حضور او تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم بست تا نتایج بسیار خوبی را گرفته و زحمات فراوان وی را جبران کنیم. از هواداران نیز که همیشه از ما حمایت کرده‌اند، می‌خواهم که به حمایت‌های خود ادامه دهند. با مدیریت جعفری و سرمربیگری‌های فراز کمالوند، امیر قلعه‌نویی و تونی اولیویرا نتایج خوبی را کسب کرده و کسب خواهیم کرد. در در حال حاضر باید تمام فکرمان به مسابقات لیگ برتر و آسیا باشد نه این که به مسایل دیگر بپردازیم.

وی خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت: هواداران باهوش‌مان نگذارند، دشمنان به اهدافشان برسند و تیم را همانند بعضی از باشگاه‌های دیگر به حاشیه بکشند. هواداران‌مان مثل قبل به حمایت از تیم و مدیریت باشگاه ادامه دهند. ما نیز زحمات آنها را جبران خواهیم کرد.

سید محسن حسینی دربارهٔ قرعه این تیم در آسیا هم تصریح کرد: با تیم‌هایی هم گروه شده‌ایم که در قبل نتایج خوبی را کسب کرده‌اند ولی ان‌شاالله با برنامه و تمرین‌های منظم به استقبال این بازی‌ها خواهیم رفت و با کمک هواداران پرشورمان شگفتی‌ساز مسابقات می‌شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.