حسینی: نمایشگاه نوزدهم قطب اطلاع‌رسانی کشور بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

آخرین روز نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها/۱۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشست‌های تخصصی و علمی در موضوعات مختلف روز تا بحث‌های داغ سیاسی به ویژه بحث انتخابات ریاست جمهوری سبب ایجاد فضایی پویا و شاد در فضای نمایشگاه شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، دقایقی پیش با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها پایان یافت.

براساس این گزارش تفسیری؛ طی مراسم اختتامیه سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع اهالی رسانه سخنرانی کردند.

* نمایشگاه مطبوعات و ایجاد فضای تعاملی سازنده

سید محمد حسینی در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: خدای را شاکریم که در فاصله اعیاد بزرگ قربان تا غدیر نمایشگاهی با چنین عظمت و همراه با تلاش همه اهالی رسانه و مسئولان برگزار شد.

وی در تبین اقدامات انجام شده در این دوره از نمایشگاه تصریح کرد: فعالیت اصحاب رسانه روند روبه رشدی داشت و این در حالی است که امسال حدود ۲۰۰غرفه به نمایشگاه اضافه شد که به نسبت سال قبل رقم قابل توجهی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه  با اشاره به استقبال یک میلیون نفری مردم از نمایشگاه امسال افزود: نمایشگاه نوزدهم شاهد حضور اقشار مختلف جامعه در رده های سنی متفاوت بود.

همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی در موضوعات مختلف روز تا بحث‌های داغ سیاسی به ویژه بحث انتخابات ریاست جمهوری سبب ایجاد فضایی پویا و شاد در فضای نمایشگاه شد.

*نمایشگاه نوزدهم قطب اطلاع رسانی کشور

حسینی ادامه داد: با حضور چهره‌های شاخص سیاسی کشور و پاسخگویی آنان به اصحاب رسانه نمایشگاه امسال به مرکز خبررسانی و اطلاع‌رسانی در کشور تبدیل شد که توجه بیشتر به عرصه رسانه و مطبوعات را طلب می‌کند.

 با اشاره به جایگاه برجسته رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی صحیح وقایع کشور اظهار داشت: حضور نهادها و روابط عمومی‌های دستگاه‌های مختلف در نمایشگاه یکی از نقاط قوت این دوره بود که خبرنگاران را با اقدامات و فعالیت‌های این نهادها اشنا کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم ارتباط میان مطبوعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان مانند قبل ادامه داشته باشد و این تعامل به ارتقاء سطح کیفی کار رسانه‌ای کمک کند.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.