حسینی: وارد مسایل داوری نشوم، بهتر است

۰۸م اسفند ،

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس دربارهٔ دیدار این تیم برابر سایپا اظهار کرد: “بازی سختی با سایپا داریم. آنها در این فصل نتایج خوبی گرفته‌ و بازیکنان خوبی هم دارند که باید خودمان را برای یک بازی دشوار آماده کنیم.”

وی ادامه داد: “در بازی با آلومینیوم یک امتیاز به دردمان نخورد. خیلی خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم اما آن بازی هر چه بود، تمام شد. در روزهای قبل تمرین‌های شادابی را انجام داده‌ و باید برای بالاکشیدن خود در جدول سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.”

حسینی دربارهٔ تاثیر غیبت گل‌محمدی و حسینی روی نیمکت سرخپوشان هم گفت: “۱۰۰ درصد این موضوع تیم ما را اذیت می‌کند. نبود سرمربی و مربی قطعا به ضرر هر تیمی است اما همکاران آنها روی نیمکت می باشند و به تیم کمک می‌کنند.”

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با بیان این که دربارهٔ اتفاق‌های مربوط به داوری صحبت نمی‌کند، گفت: “شرایط به گونه‌ای است که به این مسایل ورود نکنم، بهتر است. تمرکزم را روی بازی گذاشته‌ام و دربارهٔ داوری حرف نزنم، بهتر است.”

حسینی دربارهٔ این که لیگ تقریبا برای پرسپولیس تمام شده است، گفت: “کارمان برای کسب سهمیه در لیگ خیلی سخت شده است. امتیازهای زیادی را از دست دادیم و باید در چند بازی بعد حداکثر امتیازها را بگیریم. شانس خوبی در جام حذفی داریم ولی فعلا تمرکزمان روی بازی با سایپا است و بعد از آن به ذوب‌آهن و جام‌حذفی فکر می‌کنیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.