حسینی: یادمان باشد که بدهکار هواداران هستیم

۲۷م اسفند ،

سیدجلال حسینی در خصوص اتفاقات پیش‌ آمده در پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بر خلاف نیم‌فصل اول در نیم‌فصل دوم پرسپولیس دگرگونی خاصی پیدا کرد و در ۱۶ بازی فقط یک باخت داشتیم که آن هم به نظرم به هیچ عنوان حق ما نبود.

به گزارش فارس ، وی افزود: اما همه باید بدانیم با توجه به اینکه چاره‌ای جز موفقیت در جام حذفی نداریم الان باید پرسپولیس آرامش داشته باشد و با جار و جنجال هیچ چیزی درست نمی‌شود. خدا را شکر آنقدر بازیکنان پرسپولیس با تجربه می باشند که این موضوع را درک می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی که چرا علی‌رغم حرف های شما بازهم مشکلاتی به وجود آمده گفت: در هر تیمی و خانواده‌ای امکان دارد اختلاف نظرهایی پیش آید و این اتفاق هم در پرسپولیس طبیعی است. اما ما بلدیم که خودمان چطوری این مسائل را حل کنیم. من نیازی به دلسوزی برخی‌ها که شاید بخواهند با حرفهایشان پرسپولیس ضربه بخورد نداریم.

وی افزود: ما در ۱۶ بازی قبل این موضوع را ثابت کردیم و مطمئن باشید در ۶ بازی آینده نیز این کار را خواهیم کرد. ما نباید فراموش کنیم بدهکار هواداران هستیم و چاره‌ای جز موفقیت در جام حذفی نداریم تا دل آنها را به دست آوریم.

حسینی خاطرنشان کرد: شاید یکی دو بازی قبل کمی سبب شده تا بچه‌هایی که میل به برد ندارند سبب شوند که مسائلی به وجود آید، اما من این را اعلام می‌کنم همه بازیکنان و کادر فنی از تمام مسائل و مشکلات عبور خواهند کرد و با یک یکدلی و تلاش همگانی سعی خواهیم کرد تا پرسپولیس روز شانزدهم در سال ۹۲ خنده را به لبهای هواداران بیاورد. قطعا آقا یحیی و همه بازیکنان از حساسیت‌ها باخبرند و با یکدلی سعی می‌کنیم تا برخی‌ها که از نتیجه نگرفتن پرسپولیس لذت می‌برند به هدف خود نرسند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ سوالی که با توجه به ضربات سنگینی که با سر می زنی مشکلی برایت در بازی‌ها ایجاد نمی‌کند گفت: این خصلت مدافعان است و به این موضوع عادت دارم. اما باور کنید بعضی اوقات سردرد و یا سرگیجه هم پیدا می‌کنم. اما مسئله ای نیست و مطمئن باشید من به پرسپولیس آمدم و تا لحظه آخر با جان و دلم برای این تیم بازی می کنم چون برای من پوشیدن پیراهن قرمز و خدمت به این تیم جایگاه ویژه ای دارد. من در هر تیمی که بوده‌ام سعی کرده‌ام در آرامش بهترین کمک را به تیمم انجام دهم. حالا عملکردم را به خود مردم واگذار می‌کنم.

وی در پایان یادآور شد: از هواداران می‌خواهم که ناراحت نباشند. چون انشاءالله ما شانزدهم فروردین برای برد به گیلان می‌رویم و بعید می‌دانم مانعی برای ما وجود داشته باشد، فقط باید سخت تلاش کنیم یکدل باشیم و با هم‌قسم شدن به خواسته خود برسیم. مسئله‌ای که در نیم‌فصل دوم اتفاق افتاد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.