حسینی بوشهری: نظام اسلامی در تقابل با استکبار جهانی قرار دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

39-90.jpg

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در تقابل با استکبار جهانی است، گفت: دشمنان در عرصه اقتصادی و فرهنگی با ما می‌جنگند، اما موفق نخواهند شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنج شنبه در کنگره بزرگداشت آیت الله گلپایگانی که در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد، افزود: در این جهت ما نیز باید گامی در این جهت برداشته و تماشاگر نباشیم.

وی بیان نمود: از نگاه اهل بیت (ع) عالم و فقیه بودن یک شغل نمی باشد، بلکه یک مسوولیت پذیری است و همان رسالتی که انبیا و اولیای الهی بر دوش دارند به فقیهان و عالمان منتقل می‌شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه در فرهنگ نورانی اهل بیت (ع) از عالمان دین بعنوان ورثه الانبیا یاد شده است، گفت: آیت الله گلپایگانی (ره) مرزبان دین خدا و حقیقتا فرهنگ بان و دیده بان بصیری در عصر ما بود.

حسینی بوشهری ادامه داد: هر اقدامی که نظام طاغوت انجام می‌داد، با عکس العمل ایشان مواجه می‌شد و وقار، رفتار و اخلاق آیت الله گلپایگانی برای هر طلبه‌ای در حوزه علمیه زبانزد بود.

کنگره بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله گلپایگانی با عنوان “فقیه آگاه” روز پنج شنبه با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و و آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.