حسینی: تخلفات صداوسیما به رهبری گزارش داده می‌شود

۱۱اردیبهشت،

n00003280-b.jpg

براساس طرح جامع اداره سازمان صداوسیما، تذکرات ناظران سازمان به رییس رسانه ملی و در صورت عمل نکردن به آنها به مقام معظم رهبری گزارش داده می‌شود.

سیدمرتضی حسینی، سخنگوی کارگروه رسانه، هنر و گردشگری کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توضیح داد: براساس طرح تازه، اگر در آنتن، کوچکترین مشکلی به وجود آید، ناظرین می‌توانند همان موقع برخورد کنند و آن را گزارش دهند.

وی دربارهٔ تضمین عملی این طرح هم گفت: این بار، نظارت‌ها بسیار قوی دیده شده و اگر مجلس آن را تصویب کند، قطعا دست ناظران بازخواهد بود و بسیار از اشکالاتی که درصداوسیما وجود دارد و به آن انتقاد می‌کنند، به صورت بسیار جدی توسط ناظران مطرح می‌شود و دیگر وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرق قانون تازه با قانون قبل این است که در قبل، نظارت بر صداوسیما قانون قوی‌ای نداشت اما در قانون تازه، بحث برسر این است که آیا ناظرین فقط باید مطلع شوند، یا می‌توانند دخل و تصرف هم داشته باشند.

حسینی افزود: در طرح تازه تذکرات به رییس سازمان صداوسیما اطلاع داده می‌شود و اگر عمل نکرد، به مقام معظم رهبری گزارش داده خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.