حسین خطیبی: گسترش با تعصب بازی کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

حسین خطیبی

 

خانه ورزش: حسین خطیبی مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در کنفرانس بازی تیمش در مقابل ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: ابتدا این برد شیرین را به بازیکنانمان و مخصوصا هواداران که ۹۰ دقیقه یار دوازدهم ما بودند تبریک می‌گویم. بازی سختی در مقابل ذوب‌آهن داشتیم، بازیکنانمان با غیرت و با تعصب بازی را انجام دادند و توانستند سه امتیاز را کسب کنند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله هوادارانمان در بازی‌های بعدی نیز حمایت خوبی از ما انجام بدهند. ما نسبت به تیم حریف، بازیکنان را ارنج کرده بودیم و برای نیمه دوم نیز برنامه داشتیم. سعی کردیم در خط میانی تعداد بازیکنان بسیاری داشته باشیم و خط میانه ذوب‌آهن را ببندیم. آسیب‌دیدگی بازیکن‌مان برایمان مشکل‌ساز شد به همین سبب تغییراتی انجام دادیم.

خطیبی بیان کرد: بازیکنانمان فعل خواستن را انجام دادند و سه امتیاز این بازی را کسب کردند. داور بازی در یکی دو بازی اذیت‌مان کرده بود و داور بازی امروز هم به همین شکل بود و چند کارت به تیم حریف نداد و ان‌شاءالله این موضوعات عمدی نباشد.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص سخنان دیروز بوناچیچ در خصوص بی‌تجربگی بازیکنان گسترش فولاد، گفت: با احترامی که برای آقای بوناچیچ قائل هستم بازیکنان ما در این روز نشان دادند که بی‌تجربه نیستند و با تعصب عمل کردند.

وی در پایان بیان کرد: داور این بازی در چند صحنه اشتباهاتی را انجام داد و چند کارت را به بازیکنان حریف نداد و امیدوارم این موضوعات عمدی نباشد. در چند بازی قبل‌مان نیز بعضی صحنه‌ها وجود داشت که داور اشتباهاتی را انجام داده بود.

 

ایسنا

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.