حسین عبدی: برگزاری جشنواره فوتبال از به قهقرا رفتن جلوگیری می‌کند

۲۵خردادماه،

کارشناس فوتبال ایران گفت: برگزاری جشنواره فوتبال می‌تواند از به قهقرا رفتن فوتبال ایران که به آفت شعارزدگی دچار شده است جلوگیری کند.

به گزارش ایسنا، حسین عبدی در گفت‌وگو با سای جشنواره فوتبال در مورد برگزاری این جشنواره گفت: تا وقتی که بودجه‌های ما در فوتبال صرف شعار و تبلیغاتی می گردد که به مرحله اجرا در نمی آید به جایی نمی‌رسیم. فوتبال ما با این رویه به قهقرا می‌رود و متاسفانه همه چیز در آن تحت تاثیر حوادث و عوامل خارجی قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت فوتبال پایه و توجه به این موضوع در جشنواره فوتبال، خاطرنشان کرد: اینکه بعضی از مدیران برای فوتبال پایه با سایر کشورها قرارداد می بندند روندی روبه پیش است ولی اهمیت دادن به تیم های پایه داخل کشور از جایگاه و اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است و باید برای این موضوع امکانات اختصاص داد و توجه ویژه معطوف کرد. قرارداد بستن با تیم های نه چندان مطرح یا حتی مطرح نباید مانع توجه به تیم های پایه در داخل کشور عزیزمان بشود.

کارشناس فوتبال ایران تاثیر برگزاری جشنواره فوتبال را چشم گیر دانست و افزود: مهمترین رکن برگزاری جشنواره، این است که از آن نتیجه گیری مطلوب شده و در پایان نفراتی انتخاب شوند که موتور پیشرفت فوتبال را در زمینه‌های مطرح شده روشن کنند. در واقع با اجرای صحیح محورهای مطرح شده و جنبه اجرایی گرفتن این جشنواره، فوتبال کشور ما از لمپنیسم و قهقرا فاصله خواهد گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.