حسین عسگری: ترکی یک پنالتی برای ملوان نگرفت

۲ م دیماه ،

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری گفت، محسن ترکی داور بازی پرسپولیس با ملوان یک پنالتی برای ملوان نگرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، رئیس دپارتمان داوری دربارهٔ بازیهای جام حذفی گفت: داوران در این دیدارها بسیار خوب ظاهر شدند و اشتباهات تاثیرگذاری نداشتند. در بازی نفت آبادان و راه آهن سعید مظفری زاده قضاوت خوبی داشت و در یک صحنه که کمک داور به عقیده خودش هند مهاجم راه آهن را گرفت، داور به درستی پرچم کمکش را خواباند و به درستی تصمیم کمکش را نپذیرفت و گل اول راه آهن به درستی به ثمر رسید.

وی ادامه داد: بازی ابومسلم و صبا بازی بسیار سختی بود اما داور و کمک هایش فوق العاده ظاهر شدند و قضاوت خوبی در این بازی حساس و نزدیک داشتند. در بازی پرسپولیس و راه آهن هم تیم داور خوب عمل کرد و در صحنه های بحث برانگیز تنها در یک صحنه اشتباه داشتند.

عسگری اضافه کرد: این بازی پر از صحنه های حساس و نزدیک بود و در دقیقه ۲۳ بازی و در حالی که پرسپولیس دو بر صفر عقب بود یک تکل درست روی پای مهاجم ملوان انجام شد و به هیچ وجه حرکت دروازه بان پرسپولیس خطا نبود اما در دقیقه ۶۵ بنگر روی بازیکن ملوان خطا کرد و داور می بایست پنالتی می گرفت که متاسفانه نگرفت. اما کمک داوران بازی روز بسیار خوبی داشتند و سه گل پرسپولیس روی هنرنمایی آنان به ثمر رسید و هیچ کدام از گلها آفساید نبود. علی نژادیان کمک داور این بازی بسیار خوب بود و چند صحنه واقعا می تواند کلاس آموزشی برای سایر کمک داوران باشد. خوشبختانه کمک داوران در این دیدار تمرکز بالا و دقت خوبشان را به نمایش گذاشتند.

عسگری در پایان گفت: داور بازی گهر و استقلال هم دیروز به درستی بازی را لغو کرد چرا که توپ روی زمین قابل حرکت نبود و این نکته را تیم داوری، ناظران سازمان لیگ و فدراسیون به خوبی واقف بودند و روی زمین هم آزمایشات لازم را انجام دادند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.