حسین علیزاده به سیاهکل رسید

به گزارش روابط‌عمومی تورکنسرت آن و آن، حسین علیزاده و پژمان حدادی در ادامه کنسرت‌های بداهه‌نوازی در شهرهای مختلف کشور طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ خرداد در شهر رودسر به روی صحنه خواهند رفت. بلیت‌های این کنسرت که ساعت ۲۱ روزهای یادشده در سالن شهید آوینی برگزار می‌شود.

این دو هنرمند همچنین در روز ۳۱ خرداد در سالن مهیار دیلمی شهرستان سیاهکل کنسرت خواهند داشت. براساس اعلام برگزارکنندگان تورکنسرت آن و آن با نظر حسین علیزاده و با هماهنگی انجام شده با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل بلیت‌های این کنسرت صرفاً برای اهالی محترم سیاهکل در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان سیاهکلی می‌توانند از فردا یک‌شنبه ۲۱ خرداد با مراجعه به کتابفروشی بابایی بلیت این کنسرت را تهیه کنند.

تورکنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی از تاریخ ۱۷ اردی‌بهشت با اجراهایی در شهر اهواز آغاز شد و این دو هنرمند طی یک ماه گذشته کنسرت‌هایی را در شهرهای اهواز، بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری و آمل به روی صحنه بردند که با استقبال چشمگیر مردم هنردوست کشورمان مواجه شد. تورکنسرت آن و آن با کنسرت‌هایی که در تاریخ‌های ۴ الی ۹ تیر در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود به پایان خواهد رسید.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.