حسین علیزاده در تهران به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

حسین علیزاده به همراه گروه ˝هم آوایان˝ اواسط اسفند ماه سال جاری در تهران به صحنه می‌رود.

سیامک جهانگیری، آهنگساز و نوازنده نی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران به همراه گروه “هم آوایان” هستیم که این کنسرت‌ اواسط اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود. همچنین به احتمال بسیار در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازیم.

جهانگیری در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ به همراه حسین علیزاده به اجرای برنامه می‌پردازیم و این کنسرت‌ شامل دو بخش است که در بخش اول هشت قطعه و در بخش دوم هفت قطعه برای مخاطبان اجرا می‌شود. همچنین در این کنسرت‌ محمد معتمدی به عنوان خواننده اصلی گروه است و در کنار این خواننده پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی آواز می‌خواندند.

این نوازنده نی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش اول پیش درآمد بیات شیراز، ساز و آواز، عشقیم گل، بداهه نوازی، ساری گلین، بداهه نوازی، سن سیز و گل اوینا اجرا می‌شود و در بخش دوم نیز سماع، مثنوی، سرمست، بداهه‌نوازی، نغمه جان‌سوز، هنگام و باده توئی با شعری از مولانا اجرا خواهد شد.

سیامک جهانگیری دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: همچنین در این کنسرت‌ها حسین علیزاده (تار/ شورانگیز)، پژمان حدادی (نوازنده تنبک/ سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (سه تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف/ سازهای کوبه‌ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار) و محمد انشائی (قیچک) از اعضا و نوازندگان گروه هم آوایان می باشند. همچنین موسیقی تمامی قطعات از حسین علیزاده است و من به عنوان نوازنده نی با این گروه همکاری می‌کنم.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.