حسین علیشاپور با ˝ترنگاترنگ˝ آمد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا آلبوم موسیقی سنتی ˝ترنگاترنگ˝ برگرفته از اشعار سعدی، عبیدزاکانی و قاآنی باسنتور علیرضا فلسفی و آواز حسین علیشاپوررا از فردا پخش می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا، آلبوم ترنگاترنگ به سبک وسیاق موسیقی ردیف دستگاهی ایران با ساز سنتور و آواز سوال و جواب‌های موسیقایی را در بر دارد که بافضایی لطیف برگرفته از معنویت اشعار بزرگان شعرکلاسیک ایران شنونده رابا نغمات بهارانه درشیارهای (تراک) تکنوازی سنتور، شورابوعطا، دشتی عراق به فرود و افشاری همراهی می‌کند.
علیرضا فلسفی لیسانس عمران و کارشناس سازمان برنامه وبودجه از۱۳سالگی درمحضر اساتید مسعودشناسا وزنده یاد منصورصارمی بهره برده و تابه حال دو آلبوم “نازونیاز” و “بیاداستادمنصورصارمی” را نواخته است.

حسین علیشاپورنزداستادان صدیق تعریف، زنده یاد رضوی سروستانی، محسن کرامتی، زنده یاد منوچهرهمایون پور، زنده یاد حسین عمومی تلمذ کرده و چندین آلبوم را خوانده است که آخرین آن در سال قبل به همراه رسول رهو در آلبوم “نگارینه “بوده است.

آلبوم “ترنگاترنگ”بامدیریت تولید رضا مهدوی و صدابرداری امیر مردانه و طراحی گرافیک مجیدکاشانی ازسوی موسسه راوی آذرکیمیا تولید و ازفردا توسط پخش‌های آوای باربد، نیماجوان، گلچین آوای شرق و رها عرضه سراسرکشور می‌شود.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.