حسین فرکی: دست‌مان از بازیکن خالی بود

۲۶فروردین۱۳،

سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید که برای سرمربی‌گری چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد ولی تصمیم‌گیری در مورد آن را به پایان فصل موکول کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی داریم و تراکتورسازی شرایط خوبی داشت ولی این تیم برای ما شناخته شده بود.

وی ادامه داد: هدف‌مان در نیمه اول کنترل تراکتورسازی بود و در ادامه تلاش داشتیم که به تفکر من که پیروزی بود دست یابیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: می‌توانستیم با اختلاف دو گل تراکتورسازی را شکست دهیم. موقعیت‌های بهتری نیز داشتیم و فشار بسیاری را تحمل کردیم.

فرکی گفت: به دنبال سه امتیاز بودیم ولی یک امتیاز هم کمک‌مان خواهد کرد تا به هدف‌مان برسیم. واقعا دستمان از نظر بازیکن خالی است. آرش افشین را نیز که مدتی بود مصدوم بود به تبریز آورده بودیم ولی ترجیح دادیم از او استفاده نکنیم تا برای دو بازی آینده به شرایط ایده‌آل برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم تراکتورسازی برای سرمربی‌گری این تیم در فصل آینده داشته است یا خیر بیان کرد: صحبت مستقیمی با من نشده است ولی از چند تیم، پیشنهاد سرمربی‌گری دارم و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده‌ام تا در آن زمان شرایط را بررسی کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.